جاباما
۵۵۴۲۰۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آغاز اجرای «بوف نه چندان کور» در ایرانشهر

اجرای عمومی نمایش «بوف نه‌چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی از شامگاه چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

خبرگزاری مهر: اجرای عمومی نمایش «بوف نه‌چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی از شامگاه چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.
آغاز اجرای «بوف نه چندان کور» در ایرانشهر

اجرای عموم نمایش «بوف نه‌چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی با تقدیم به زنده یاد حمید سمندریان و زنده هما روستا و با حضور چهرهای چون آهو خردمند، حمیدرضا قطبی، منوچهر اکبرلو، امرالله امرایی و داود خیام، شامگاه چهارشنبه ۳۱ خردادماه در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد.

نمایش «بوف نه‌چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی با بازی مسعود کرامتی، رحیم نوروزی، نازنین کریمی و الهام نامی در ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.

چهره‌های هنری در تماشاخانه ایرانشهر

لوریس چاکناواریان، یارتا یاران، صادق موسوی، آرش رصافی، هوشنگ قوانلو، بهزاد خداویسی، پرویز تأییدی، خسرو بامداد، بهروز خوش‌فطرت نیز به تماشای نمایش‌های «روال عادی»، «آناکارنینا» و «پالت» نشستند.

نمایش‌های «آناکارنینا» به کارگردانی آرش عباسی و «پالت» به کارگردانی محمد حاتمی به ترتیب در ساعت‌ها ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن دکتر ناظرزاده کرمانی و نمایش‌های «بوف نه‌چندان کور» به کارگردانی محمدعلی سجادی و «روال عادی» به کارگردانی محمدرضا خاکی به ترتیب در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌روند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج