۵۵۳۸۱۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

گوگل سرانجام «اندروید مارکت» را تعطیل می کند

گوگل سال‌های زیادی است که چراغ اندروید مارکت را روشن نگه داشته است، اما ظاهرا عمر اندروید مارکت رو به پایان است و گوگل سرانجام اندروید مارکت را تعطیل خواهد کرد.

وب سایت فارنت - محمد کاملان: احتمال زیادی وجود دارد که تاکنون حتی نام اندروید مارکت گوگل نیز به گوش شما نخورده باشد اما بد نیست بدانید این مارکت اندرویدی سالیان سال است به گوشی‌های هوشمندی که نسخه اندروید آن‌ها ۲.۱ یا کمتر از ۲.۱ است سرویس‌رسانی کرده.
گوگل سرانجام «اندروید مارکت» را تعطیل می کند

اگر از قدیمی‌های اندروید باشید حتما به خاطر دارید که گوگل‌ پلی‌استور حدود ۵ سال پیش راه‌‌اندازی شد، این مارکت اندرویدی تنها با گوشی‌هایی سازگار است که نسخه اندروید آن‌‌ها ۲.۲ یا بالاتر باشد.

در این بین گوگل برای اینکه گوشی‌هایی که نسخه اندروید آن‌‌ها کمتر از ۲.۱ است، اندروید مارکت را همچنان در اختیار این دسته از کاربران قرار داده بود. اما همان‌گونه که اشاره شد عمر اندروید مارکت گوگل رو به پایان است و بر اساس اعلام رسمی گوگل قرار است اندروید مارکت را نهم تیر ماه جاری تعطیل کند.

پس از انتشار اندروید ۲.۱، شاهد خدمت رسانی اندروید مارکت به کاربران گوشی‌های اندرویدی بودیم و به این ترتیب می‌‌توان گفت اندروید مارکت چیزی حدود ۷ سال توانسته است با افتخار تمام، نیازهای نرم افزاری کاربران را برآورده کند.

ناگفته پیداست تعطیل شدن اندروید مارکت به این معناست که گوشی‌های اندرویدی که نسخه آن‌ها ۲.۱ و کمتر است دیگر قادر به نصب مجاز اپلیکیشن از مارکت گوگل نیستند. از طرف دیگر اندروید مارکت دارای محدودیت‌هایی است که بر اساس این محدودیت‌ها گوگل نمی‌تواند خبر بسته شدن اندروید مارکت را به صورت نوتیفیکیشن به کاربران اعلام کند.

در مجموع باید گفت تعطیل شدن اندروید مارکت می‌‌توان به این معنا باشد که عمر گوشی‌های اندرویدی که نسخه اندروید آن‌‌ها ۲.۱ یا کمتر است نیز به پایان رسیده است و این دسته از کاربران بهتر است به فکر خرید گوشی جدیدی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج