۵۵۳۱۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

وزیر دفاع: حمله موشکی اخیر بخش کوچکی از واکنش ایران به اقدام داعش است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حمله موشکی اخیر بخش کوچکی از واکنش ما به اقدام تروریستی داعش و حامیانش است گفت: هرگونه تهدید احتمالی منطقه ای و فرامنطقه ای را به شدیدترین وجه پاسخ خواهیم داد.

خبرگزاری ایرنا: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه حمله موشکی اخیر بخش کوچکی از واکنش ما به اقدام تروریستی داعش و حامیانش است گفت: هرگونه تهدید احتمالی منطقه ای و فرامنطقه ای را به شدیدترین وجه پاسخ خواهیم داد.
سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان ، حمله اخیر موشکی سپاه به مقر داعش در دیرالزور سوریه را بخش کوچک و نازلی از واکنش جمهوری اسلامی ایران به اقدام کور و حقیرانه تروریستی داعش و حامیانش ذکر کرد و افزود: دکترین دفاعی جمهوری اسلامی ایران بر اساس اصل بازدارندگی فعال و موثر است و هرگونه تهدید احتمالی منطقه ای و فرامنطقه ای را به شدیدترین وجه پاسخ می دهد.
وی در خصوص قدرت و توان موشکی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در سه سال گذشته در حوزه ی موشکی ،برنامه های جدی و گسترده ای در ابعاد کمی و کیفی در دستور کار داشته ایم و امروز قادریم انواع موشک های بالستیک و کروز را با قدرت تخریبی بالا و دقت نقطه زنی در مجموعه وزارت دفاع طراحی، تولید و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهیم.
وی افزود: عزم و اراده جمهوری اسلامی ایران بر تقویت بنیه دفاعی است و هیچ قدرتی قادر نخواهد بود بر این اراده تأثیر منفی داشته باشد و تحریم ها نیز نه تنها موثر نبوده بلکه عزم ما را برای خوداتکایی کامل در این حوزه راهبردی صد چندان کرده است.
وزیر دفاع خاطر نشان کرد: دشمنان ملت ایران در دوران دفاع مقدس آموختند که این ملت در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی خود با رشادت ، شجاعت و قاطعیت می ایستد و هر متجاوز و تهدید کننده را از کردار خود پشیمان می کند.
سردار دهقان تأکید کرد: قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در خدمت صلح،ثبات و امنیت منطقه و در مقابله با عوامل ناامن کننده نظیر گروه های تروریستی تکفیری داعش بکار گرفته خواهد شد.
وی با بیان اینکه دشمن وانمود می کند که اقدام گروه تروریستی داعش در تهران در راستای راهبرد آنان در کشیدن جنگ به داخل ایران صورت گرفته است اظهار داشت:هلاکت کامل نیروهای اقدام کننده در تهران ، وارد کردن ضربات قاطع به طراحان و هدایت کنندگان آنان توسط تیم های امنیتی و عملیاتی جمهوری اسلامی ایران و حمله موشکی سپاه نشان داد که پاسخ ایران به اینگونه اقدامات مذبوحانه بلادرنگ و ویرانگر و نقشه آنان نقش برآب است.
شامگاه یکشنبه ۲۸ خرداد جاری، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی تروریست های تکفیری در دیرالزور سوریه با هدف مجازات عاملین جنایت تروریستی اخیر تهران خبر داد.

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج مهاجم انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۷ تن ، شهید و ۵۶ تن نیز مجروح شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اسلام قاسمی

      امیدواریم داعش وعربستان ادب شده باشندوگرنه پاسخی کوبنده درراه است (الله اکبر جانم فدای رهبر)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج