۵۵۲۵۵۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

تردید بزرگ سیامک؛ ریسمان سیاه و سفید

شناخت هواداران پرسپولیس از ستاره تازه‌وارد باشگاه، به چند گل تماشایی در لباس پیکان خلاصه می‌شود.

آی‌اسپورت: شناخت هواداران پرسپولیس از ستاره تازه‌وارد باشگاه، به چند گل تماشایی در لباس پیکان خلاصه می‌شود. تا چند هفته قبل، تصور نمی‌شد که قرمزها خرید نعمتی را مدنظر داشته باشند اما مذاکرات پرسپولیس با هافبک شوتزن پیکان شکل جدی‌تری به خودش گرفت و این بازیکن با تیم برانکو قرارداد رسمی امضا کرد. آن‌چه بین سیامک و پرسپولیس اتفاق افتاد، بی‌شباهت به ماجرای پیوستن ساسان انصاری به این باشگاه نبود. قبل از امضای قرارداد با ساسان نیز پرسپولیسی‌ها شناخت چندانی از او نداشتند و تنها نام این بازیکن را در جریان دیدارهای فولادخوزستان شنیده بودند. خرید او اساسا یک خرید غیرمنتظره تلقی می‌شد و شاید به همین خاطر بود که ایوانکوویچ این بازیکن را در ترکیب ابتدایی تیم برای شروع فصل قرار نداد.
۴ هفته نیمکت‌نشینی و تنها ۷ دقیقه بازی در یک ماه، تحمل انصاری را تمام کرد و مهاجم کم‌تحمل پرسپولیس به اهواز برگشت تا دوباره پیراهن فولاد را بپوشد. تیم اهوازی از پسر برگشت‌خورده پرسپولیس، سلبریتی ساخت. حالا دیگر همه او را به خوبی می‌شناختند و نشانی‌اش را از گلزنی‌های متوالی‌اش در لیگ داشتند. اردوی تیم ملی و قرارداد سنگین با سپاهان، قدم‌های بعدی ساسان انصاری بودند. مهاجمی که حاضر نبود برای عوض‌کردن نظر پرفسور بجنگد و به همین خاطر، پیراهن‌اش را عوض کرد. حالا سیامک نعمتی نیز فصل را با تردید دچارشدن به سرنوشت ساسان آغاز می‌کند. او هنوز در بین هوادارها صاحب پایگاه قدرتمندی نیست که در روزهای نیمکت‌نشینی، نام‌اش از روی سکوها شنیده شود. تنها یک فاکتور، می‌تواند برانکو را به یک بازیکن علاقه‌مند کند و آن، حضور جدی در جلسه‌های تمرینی است. ویژگی مشترک همه طردشدگان ایوانکوویچ تا امروز، جدی‌نگرفتن تمرین بوده و نعمتی نیز در همان اولین جلسه‌های تمرین‏، سرنوشت‌اش در تیم جدید را روشن خواهد کرد. شباهت ديگر نعمتي با انصاري، در مذاكره پرسپوليس با سروش رفيعي براي بازگشت آشكار مي‌شود. جدی‌ترین رقیب ساسان یعنی مهدی طارمی بعد از امضای قرارداد او، از ترکیه به ایران برگشت و معادلات این بازیکن را به هم ریخت. حالا بازگشت احتمالي سروش نيز، شانس فيكس‌شدن سيامك در تيم برانكو را به حداقل خواهد رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سامان صاحبی

      سیامک باید بجنگد مث صادق و حاجی انصاری
      اگه میخواد جا بزنه همین الان بره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج