۵۵۲۳۴۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

عدم نیاز پهپاد Fury به باند برای فرود یا پرواز

شرکت لاکهید مارتین با انجام آزمایش های پروازی در طی ۱۲ ماه اخیر، نشان داد که هواپیمای بدون سرنشین مدل فیوری (Fury) این شرکت توانایی قابل اطمینانی در پرواز برای مدت بیش از ۱۲ ساعت دارد.

وب سایت کلیک: شرکت لاکهید مارتین با انجام آزمایش های پروازی در طی ۱۲ ماه اخیر، نشان داد که هواپیمای بدون سرنشین مدل فیوری (Fury) این شرکت توانایی قابل اطمینانی در پرواز برای مدت بیش از ۱۲ ساعت دارد.
عدم نیاز پهپاد Fury به باند برای فرود یا پرواز

این هواپیما که برای انجام ماموریت های مربوط به نظارت الکترونیکی، شناسایی، و پیوندهای اطلاعاتی و امنیتی ساخته شده، اخیرا با تاخیر در تولید مواجه شده است. در واقع این تاخیر، به دلیل آزمایش هایی است که روی سیستم هوایی بدون سرنشین گروه ۳ آن انجام می شود و باعث شده روند تولید آن به کندی پیش رود.

فیوری، با پروانه های قدرتمند رانشی و بال های گسترده ای به عرض ۱۷ فوت (۵٫۲ متر)، به گونه ای طراحی شده که کمترین نشانه های بصری را داشته باشد و در عین حال، بتواند ترکیبی از سوخت و محموله به وزن حداکثری ۲۰۰ پوند (۹۱ کیلوگرم) را حمل کند.
عدم نیاز پهپاد Fury به باند برای فرود یا پرواز

این هواپیما برای برخاستن از زمین یا فرود، به باند فرودگاهی نیاز ندارد، بلکه با یک منجنیق متحرک گسترده به هوا پرتاب می شود. این دستگاه، به پشت وسایل نقلیه زمینی متصل شده و توسط آنها از جایی به جای دیگر منتقل می شود.

برای فرود فیوری، از یک "سیستم بازیابی اعزامی" استفاده می شود. به نظر می رسد نام این سیستم، از اصطلاحات مخصوص هوافضا گرفته شده و به معنای "پرواز در یک شبکه بزرگ" می باشد. DARPA در حال کار روی یک سیستم هوشمند است که آن را SideArm می نامند. این سیستم می تواند روی یک جرثقیل که ترکیبی از قلاب ها و ریل ها را حمل می کند، امکان صعود و بازیابی فیوری را فراهم کند.
عدم نیاز پهپاد Fury به باند برای فرود یا پرواز

بزرگترین نقطه قوت فیوری، استقامت آن است. این هواپیما می تواند تا ۱۵ ساعت هم بدون توقف پرواز کند. البته تاکنون رکورد ۱۲ ساعت پرواز مداوم برای آن ثبت شده است. فیوری می تواند محموله هایی را حمل کند که معمولا توسط هواپیماهای گروه ۴ که بزرگتر و سنگین تر هستند، حمل می شوند؛ هواپیماهایی مانند پرداتور (Predator) که برای برخاستن، به یک باند ۵۰۰۰ فوتی نیاز دارند.

فیوری، هواپیمایی کوچکتر، ارزانتر و قابل حمل است و می تواند برخی از ماموریت های هواپیماهای بدون سرنشین گروه ۴ را به خود اختصاص دهد. شرکت لاکهید مارتین قصد دارد در ماههای آینده تولید آن را به تدریج آغاز کند و کم کم برای تولید بزرگ مقیاس آن آماده شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج