جاباما
۵۵۱۷۶۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تئاتر برادوی میزبان چهره‌های سینمایی است

فصل ۱۸-۲۰۱۷ تئاتر برادوی میزبان چهره های مختلف سینمایی است که با آثاری تئاتری به صحنه می روند که از این میان می توان به بازیگران مطرح تا مایکل مور مستندساز معترض آمریکایی، اشاره کرد.

خبرگزاری مهر: فصل ۱۸-۲۰۱۷ تئاتر برادوی میزبان چهره های مختلف سینمایی است که با آثاری تئاتری به صحنه می روند که از این میان می توان به بازیگران مطرح تا مایکل مور مستندساز معترض آمریکایی، اشاره کرد.
تئاتر برادوی میزبان چهره‌های سینمایی است

به نقل از هالیوود ریپورتر، فصل ۱۸-۲۰۱۷ تئاتر برادوی پذیرای چهره های مختلف سینمایی است که با آثار مختلفی نظیر تئاترهای موزیکال کلاسیک، تئاترهای پرفروش وست اند لندن و اقتباس های سینمایی روی صحنه می روند.

در بین چهره هایی که در این فصل از تئاتر برادوی حضور دارند، کریس اوانس، اولیویا وایلد، مایکل مور، جانین گاروفالو و جیمی بافت از جمله هنرمندانی هستند که اولین تجربه حضور در تئاتر برادوی را در کارنامه کاری خود ثبت می کنند.

مایکل مور قرار است با یک اجرای تک نفره با مضمونی کمدی - سیاسی به نقد عملکرد دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا بپردازد.

کلایو اوون، مارک رایلنس و موزیکال هایی نظیر «بانوی زیبای من»، «یخ زده» (اقتباسی از انیمیشن برنده اسکار)، «باب اسفنجی شلوار مکعبی» و «هری پاتر و کودک نفرین شده» از دیگر چهره ها و آثار مهمی هستند که در فصل جاری تئاتر برادوی حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج