جاباما
۵۵۰۹۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رونمایی آئودی از سریع‌ترین کانورتیبل خود

آئودی خودروی جدید کانورتیبل خود را عرضه کرد. این نسخه را اکنون می توان با موتور ده سیلندر ۶۱۰ اسب بخار، شتاب سریع تر و حداکثر سرعت بالاتر مشاهده کرد. در ادامه ی این مطلب از بهترین ها در زمین با خودروی جدید R۸ Spyder V۱۰ plus بیشتر آشنا شوید.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: علاقمندان به خودروی R۸ Spyder آئودی، به دلیل قدرت یا عملکرد خواهان آن نیستند، این خودرو با موتور ۵.۲ لیتری ده سیلندر خود می تواند ۵۳۰ اسب بخار قدرت ارائه داده و دارای شتاب صفر تا صد ۳.۵ ثانیه ای است.
رونمایی آئودی از سریع‌ترین کانورتیبل خود
اما آئودی در بخش کانورتیبل چه کرده است؟ این نسخه را اکنون می توان با موتور ده سیلندر 610 اسب بخار، شتاب سریع تر و حداکثر سرعت بالاتر مشاهده کرد. در ادامه ی این مطلب از بهترین ها در زمین با خودروی جدید R8 Spyder V10 plus بیشتر آشنا شوید.
رونمایی آئودی از سریع‌ترین کانورتیبل خود

موتور ۵.۲ لیتری ده سیلندر موجود در قلب V۱۰ Plus می تواند ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور را در ۶۵۰۰ دور بر دقیقه برای سازگاری با قدرت ۶۱۰ اسب بخار (۴۵۵kW) ارائه نماید. این گشتاور از طریق یک سیستم انتقال دو کلاچ هفت دنده ی S tronic و محرک تمام چرخ Quattro راه خود را پیدا کرده، و به کانورتیبل جدید شتاب صفر تا صد ۳.۳ ثانیه ای را بخشیده است. حداکثر سرعت ان خودرو نیز با افزایش ۱۰ کیلومتر/ساعت به ۳۲۸ کیلومتر/ساعت رسیده است.
رونمایی آئودی از سریع‌ترین کانورتیبل خود

برای دور نگه داشتن این خودرو از لیست ضعیف ترین خودروهای US EPS (از نظر مصرف سوخت)، آئودی موتور ده سیلندر تنفس طبیعی آن را با تکنولوژی های کارآمدی مانند فعالسازی سیلندر، استارت/استاپ موتور، تزریق دوگانه و قطع موتور در سرعت های بالاتر از ۵۵ کیلومتر/ساعت هنگامی که راننده از شتاب گرفتن صرف نظر می کند، همراه کرده است.
رونمایی آئودی از سریع‌ترین کانورتیبل خود

وزن R۸ Spyder V۱۰ plus نیز ۲۵ کیاوگرم سبک تر از مدل استاندارد R۸ Spyder به لطف تجهیزاتی مانند صندلی های بوکت، چرخ های آلیاژ مصنوعی سبک و ترمزهای سرامیک کربنی است.

درون کابین خودرو، غربیلک فرمان چندکارکردی چرمی و نمایشگر مجازی ۱۲.۳ اینچی آئودی تعبیه شده است. سیستم سرگرمی-اطلاعات ناوبری MMI به راننده انعطاف بیشتر و کنترل های لمسی و صوتی و فیزیکی را ارائه می نماید. این خودرو همچنین شامل هات اسپات وای-فای است. میکروفن های قرار گرفته در کمربندهای صندلی، کیفیت صدا را برای تماس های تلفنی تقویت کرده اند.
رونمایی آئودی از سریع‌ترین کانورتیبل خود

آپشن های R۸ Spyder V۱۰ plus شامل بسته ی طراحی جدید سبز رنگ، اتصال اینترنت LTE آئودی، جعبه ی تلفن به همراه شارژ وایرلس Qi، چراغ های جلوی LED نور لیزری، سیستم صوتی Bang & Olufsen به همراه اسپیکرهای واقع در پشتی صندلی، کنترل میرایی تطبیقی سواری مغناطیسی، و بسیاری از ترکیبات و تریم ها می باشند. آئودی کانورتیبل خود را از اواخر تابستان با قیمت ۲۰۷,۵۰۰ یورو (تقریبا ۲۳۱,۰۰۰ دلار) به فروش می رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج