جاباما
۵۵۰۹۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

Galaxy S۸ Plus بهترین موبایل انتخاب شد

وبسایت Consumer Reports امروز گزارش جدیدی از رده‌بندی اسمارت‌فون‌های برتر را منتشر کرد. در این رده‌ بندی نام آیفون ۷ که ۹ ماه از حضور آن در بازار می‌گذرد نیز دیده می‌شود که موفق شده در جمع ۵ اسمارت‌فون برتر در این رده‌بندی قرار بگیرد.

وب سایت برسام: وبسایت Consumer Reports امروز گزارش جدیدی از رده‌بندی اسمارت‌فون‌های برتر را منتشر کرد. در این رده‌ بندی نام آیفون ۷ که ۹ ماه از حضور آن در بازار می‌گذرد نیز دیده می‌شود که موفق شده در جمع ۵ اسمارت‌فون برتر در این رده‌بندی قرار بگیرد. البته با توجه به این مدت حضور، قرار گرفتن آن پایین‌تر از دیگر پرچمداران از جمله گلکسی اس ۸ سامسونگ و ال‌ جی G۶ خیلی جای تعجب ندارد.

Galaxy S8 Plus بهترین موبایل انتخاب شد

نتایج به‌دست آمده از گزارش این وبسایت نشان می‌دهد که گلکسی اس‌ ۸ پلاس در رتبه‌ اول بهترین موبایل و گلکسی اس ۸، گلکسی اس۷ Edge و ال‌ جی G۶ در رده‌های بعدی قرار دارند. در این رتبه‌بندی آیفون۷ هم در جای پنجم قرار گرفت.

این وبسایت در ادامه به تمجید از طراحی گلکسی اس ۸ پرداخت و صفحه نمایش بزرگ را یکی از نکات مثبت این اسمارت‌فون دانست. البته در این گزارش اشاره شد که کار با گلکسی اس ۸ و اس ۸+ با یک دست خیلی آسان نیست.

ریچارد فیسکو یکی از متخصصین این وبسایت در اینباره می‌گوید: "ظاهر گلکسی اس ۸ و اس ۸+ زیبا، مدرن و چشم نواز است و با این طراحی جدید، استفاده از صفحه نمایش بزرگتر بدون افزایش سایز گوشی نسبت به مدل‌های قبلی محقق شده است. با اینکه در دست گرفتن مدل‌های قبلی گلکسی ساده بود، احتمالا برای استفاده از اس ۸ لازم است هردو دستتان را به‌کار بگیرید. با اینکه اس ۸ کمی کوچکتر است، بازهم دسترسی به نقاط بالاییی صفحه نمایش آن برای بسیاری از کاربران مشکل است."

یکی از نگرانی‌ های کاربران از محل قرار گیری سنسور اثرانگشت در گلکسی اس ۸ است. از نظر بسیاری از کاربران این وبسایت، سنسور اثرانگشت این پرچمدار در جای نامناسبی قرار داده شده و بسیاری از افراد برای یافتن مکان آن با سختی مواجه شده‌اند. برخی نیز اشتباها انگشتشان را روی لنز دوربین قرار داده‌اند.

در این گزارش دوربین اس ۸ به عنوان یکی از ویژگی‌های شاخص این پرچمدار تلقی شده و حتی نبود دوربین پشتی دوتایی، بازهم چیزی از قدرت دوربین این اسمارت‌فون کاسته نشده است.

نکته جالب درباره این گزارش این که پرچمدار سامسونگ بیشتر با پرچمدار اپل که سال گذشته معرفی شد، مقایسه می‌شود و با رونمایی از پرچمدار جدید اپل تا چند ماه آینده، همه چیز دوباره تغییر خواهد کرد.

انتظار می‌رود خیلی از ویژگی‌های شاخص که در گلکسی اس ۸ مشاهده کردیم، در آیفون جدید اپل نیز رویت شوند. یکی از این ویژگی‌ها شامل طراحی بدنه بدون حاشیه می‌شود. حال باید دید قرارگیری سنسور اثر انگشت آیفون ۸ که در زیر صفحه نمایش قرار گرفته چکونه عمل خواهد کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج