جاباما
۵۴۹۸۷۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

ایکس باکس One X بهتر است یا PS۴ پرو؟

با رونمایی مایکروسافت از جدیدترین کنسول گیم خود، این سؤال بین کاربران مطرح‌شده است که کدام‌یک ازاین دو محصول بهترین کنسول ۴K حال حاضر جهان است؟

خبرآنلاین: با رونمایی مایکروسافت از جدیدترین کنسول گیم خود، این سؤال بین کاربران مطرح‌شده است که کدام‌یک ازاین دو محصول بهترین کنسول ۴K حال حاضر جهان است؟
ایکس باکس One X بهتر است یا PS4 پرو؟

به گزارش خبرآنلاین، برخلاف نینتندو سوئیچ که کنسولی هیبریدی بوده و مخاطبان گسترده را در بر می‌گیرد، دو محصول مایکروسافت و سونی برای مخاطبان خاص طراحی‌شده و مهم‌ترین وجه تمایز ایکس باکس وان ایکس نیز درج فرمت نمایش ۴K و البته پشتیبانی از تمام بازی‌های قبلی روی ایکس باکس وان است. ولی پلی‌استیشن ۴ پرو قادر به نمایش بومی گیم ها به‌صورت ۴K نیست.

قطعاً در بخش پردازش و گرافیک ایکس باکس وان ایکس قوی‌تر از پلی استیسن ۴ پرو است و قدرت پردازش تصویری بیش از ۶ ترافلاپ را با ۲.۳ گیگاهرتز دارد اما پلی‌استیشن ۴ ترافلاپ و سرعت ۲.۱ گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند. رم نصب‌شده روی ایکس باکس وان ایکس ۱۲ گیگ از نوع GDDR۵ است که ۹ گیگ آنلاک در اختیارتوسعه دهندگان گیم قرار می‌دهد اما رم روی پلی‌استیشن ۴ پرو ۸ گیگ است. هرچند هر دو کنسول با ۱ ترابایت هارد عرضه می‌شوند اما قدرت پردازش ایکس باکس وان ایکس بیشتر است.
ایکس باکس One X بهتر است یا PS4 پرو؟

همان‌طور که گفته شد ایکس باکس وان ایکس به دلیل قدرت بالاتر گرافیکی و پردازش سریع‌تر قادر به نمایش بومی ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه است و حتی گیم های قبلی ایکس وان روی کنسول جدید بهتر دیده می‌شوند و می‌توان گیم ها را به‌صورت فول اچ دی یا اولترا اچ دی تنظیم کرد.

اما نکته‌ای که ممکن است نظر کاربر را برای خرید تغییر دهد قیمت گران ۴۹۹ دلاری ایکس باکس وان ایکس در مقایسه با پلی‌استیشن ۴ پرو ۳۹۹ دلاری است و درحالی‌که پلی‌استیشن در بازار موجود است، برای خرید ایکس باکس وان ایکس باید تا نوامبر صبر کرد.
ایکس باکس One X بهتر است یا PS4 پرو؟
پلی استیشن ۴ پرو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج