جاباما
۵۴۹۶۵۷
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

توهین بهاره رهنما به دختر محجبه کذب محض است

علی ژیان روابط عمومی نمایش "دیگری" به کارگردانی "بهاره رهنما" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، درخصوص اخبار منتشر شده در مورد رفتار توهین‌آمیز بهاره رهنما با یک دختر محجبه در حین اجرای نمایش گفت: من این خبر را قویاً تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین اتفاقی نیافتاده است و متاسفانه نمی‌دانیم این خبر از کجا ساخته شده است.

خبرگزاری میزان: علی ژیان روابط عمومی نمایش "دیگری" به کارگردانی "بهاره رهنما" در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما، درخصوص اخبار منتشر شده در مورد رفتار توهین‌آمیز بهاره رهنما با یک دختر محجبه در حین اجرای نمایش گفت: من این خبر را قویاً تکذیب می‌کنم و اصلاً چنین اتفاقی نیافتاده است و متاسفانه نمی‌دانیم این خبر از کجا ساخته شده است.
توهین بهاره رهنما به دختر محجبه کذب محض است

وی در همین راستا ادامه داد: اتفاق به این صورت است که بهاره رهنما در طول روند اجرای نمایش به خانمی که با دوربین عکاسی و با فِلَش عکاسی می‌کردند اعتراض کردند اما اینکه این قضیه مبنی بر حجاب شخص بوده و یا اینکه فرد از سالن اخراج شده کاملاً بی اساس است.

این روابط عمومی تئاتر خاطرنشان کرد: دیروز این مساله را با بهاره رهنما مطرح کردم و وی هم گفت که چرا باید بابت خبری که حقیقت ندارد واکنشی نشان دهم.در اجرای یکشنبه شب اعتراض رهنما بیشتر به مسئولینی بود که از عکاسی که هنوز از اصول اولیه کار آگاه نیست برای عکاسی استفاده کرده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خودتو جمع کن با این سر وضعت خانوم رهنما تو حیثیت تمام ایرانی ها رو زیر سؤال بردی

    • بدون نام

      شماها ید که جو بین زنها رو خراب کردید خانوم رهنما خجالت نمیکنید با این سر و وضعت من برای رسانه های ملی متاسفم که امثال شماها را محروم نمیکنند لعنت بر تو و امثال تو

    • بدون نام

      چققققققد این بهاره رهنما منفوره.

    • سرباز

      سلام بدبخت شدی تواین مملکت وقتی جلوچشم افتادی دیگر تورازیرورو میکنند شما که عمل جراحی زیادی کرده اید تعقیر قیافه دیگری بده اسم خودت هم عوض کن شاید ازبلا این ادمها دورشوید

    • بدون نام

      خیلیم صحت داره ..این خانوم همیشه توهین میکنه به چه کسی هم فرقی نمیکنه یه روزبه مردا یه روزمحجبه ها

    • پویا

      ایران آزاد یعنی کسی به اعتقادات کسی توهین نکنه اما وفتی به بی حجاب ها توهین میشه و به هر جابی اجازه ورود نمیدن باید کمی فکر کرد به نتیجه این اعمال در بلند مدت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج