۵۴۹۴۵۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کولاکوویچ: عاشق بازیکنان جنگنده‌ام هستم

سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی برابر آرژانتین، گفت: من عاشق بازیکنانی هستم که برای سربلندی کشور، خانواده و پرچم‌شان می‌جنگند.

ایسنا: سرمربی تیم والیبال ایران پس از پیروزی برابر آرژانتین، گفت: من عاشق بازیکنانی هستم که برای سربلندی کشور، خانواده و پرچم‌شان می‌جنگند.

ایگور کولاکوویچ درباره پیروزی سخت ۳ بر ۲ برابر آرژانتین در روز پایانی هفته دوم لیگ جهانی، اظهار کرد: این دیدار یک بازی خیلی مهم برای ما بود. کسب پیروزی در یک بازی سخت برابر آرژانتین مقابل تماشاگران خودی و آن هم پس از باخت در بازی گذشته برابر صربستان بسیار برای ایران اهمیت داشت. بازیکنانم برابر آرژانتین تمام توان خود را به کار گرفتند و با تمام وجود بازی کردند.

کولاکوویچ: عاشق بازیکنان جنگنده‌ام هستم

وی ادامه داد: اما در این بازی برای من یک بازیکن بسیار فوق‌العاده بود و آن هم کسی نبود جز جواد معنوی‌نژاد. معنوی‌نژاد مقابل آرژانتین همه چیز را به نفع ما تغییر داد. او با قرار گرفتن در ترکیب جریان بازی را دوباره به سود ایران بازگرداند و باعث شد در نهایت بتوانیم بر حریف پیروز شویم. هر چند او در پایان بازی دچار آسیب‌دیدگی شد اما امیدوارم هر چه زودتر به بهبودی برسد.

سرمربی تیم والیبال ایران در تحسین رقابت تمام عیار بازیکنان برابر آرژانتین، گفت: من واقعا بازی تمام بازیکنانم را دوست دارم. عاشق بازیکنانی هستم که برای سربلندی کشور، خانواده و پرچم‌شان مبارزه می‌کنند. واقعا بازیکنان ایران مرا تحت تاثیر قرار دادند.

کولاکوویچ در مورد حضور پرشور تماشاگران در هفته دوم لیگ جهانی، گفت: هواداران پرشور ایرانی با حمایت‌هایشان در لحظات سخت ما را از وضعیت بد به شرایط خوب هدایت می‌کردند. از اینکه همچنین هوادارانی داریم بسیار خوشحالم. در طول بازی‌ها با حضور گرمشان بسیار به ما کمک کردند و بدون اینکه از باخت‌ها ناراحت شوند باعث رقم خوردن پیروزی‌ها شدند. ما این پیروزی را به تماشاگران ایرانی تقدیم می‌کنیم.

وی در پایان درباره ولاسکو و رقابت سخت با او برای پیروزی، گفت: ولاسکو از بهترین مربیان جهان والیبال است. او نیز همانند من تجربه حضور در ایران را دارد. آرژانتین از لحاظ تکنیکی و تاکتیکی عملکرد خوبی از خود نشان داد اما خوشحالم که در نهایت در سمت تیم برنده میدان حضور داشتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هادی امینی

      آخه همشون عشقن ..... مخصوصا آقاسیدمون .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج