قالیشویی بانو _استیکی
۵۴۸۹۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نظرسنجی درباره میزان مشارکت در انتخابات

مطابق با آخرین نظرسنجی ایسپا ۶۷.۷ درصد از مردم به صورت قطعی یا با احتمال زیاد در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد. در ضمن میزان شرکت روستائیان بیشتر از جامعه شهری است.

خبرگزاری فارس: محمد آقاسی سرپرست مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی با اشاره به برخی از نتایج آخرین نظرسنجی‌ها پیرامون انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، روش تحقیق را پیمایشی و جامعه آماری را تمام افراد بالای ۱۸ سال در سراسر کشور اعم از شهری و روستایی اعلام کرد.

به گفته وی اندازه نمونه با در نظر گرفتن خطای نسبی ۰.۰۱۷ برابر با ۱۳۲۹۲ نفر در کل کشور بوده که در نهایت ۱۴ هزار نمونه مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا)خاطرنشان کرد: ۵۳ درصد از افراد نمونه را مردان و ۴۷ درصد را زنان تشکیل داده‌اند.

وی میانگین سن پاسخگویان را ۳۵.۷ اعلام کرد و گفت: کمترین سن ۱۸ سال و بیشترین سن ۹۰ سال بوده است. ۳۱ درصد از افراد نمونه تحصیلات دیپلم و ۲۵.۹ درصد تحصیلات زیر دیپلم دارند. ۶۹.۱ درصد شهری و ۳۰.۹ درصد نیز روستایی هستند.

به گفته آقاسی، مطابق با آخرین نظرسنجی ایسپا ۶۷.۷ درصد از مردم به صورت قطعی یا با احتمال زیاد در انتخابات پیش‌رو شرکت خواهند کرد. در ضمن میزان شرکت روستائیان بیشتر از جامعه شهری است.

وی تصریح کرد: مطابق با یافته‌های این نظرسنجی استان‌های خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، چهارمحال و بختیاری در رتبه اول تا چهارم میزان شرکت در انتخابات قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغه مجله باور نکن

    • mohamaad

      من موندن این نظرها رو از کجا می گیرند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج