جاباما
۵۴۸۵۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

ریزش آوار بر سر ۲ کارگر در سوهانک؛ نجات کارگران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات دو کارگر در پس ریزش آوار در سوهانک خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات دو کارگر در پس ریزش آوار در سوهانک خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگویی، در این باره گفت: در ساعت ۱۶:۲۰ امروز حادثه ریزش آوار به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان سه ایستگاه را به محل حادثه واقع در سوهانک خیابان باغ سردار اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک ساختمان در حال ساخت رخ داده و در پی آن دیوار قدیمی باقیمانده از ساختمان قبلی بر سر دو کارگر ریزش کرده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این ساختمان در مرحله اسکلت قرار داشت، گفت: گزارش‌ها حاکی از این بود که دو تن در زیر آوار محبوس شده‌اند که بلافاصله آتش نشانان اقدامات خود برای خارج کردن این دو فرد را آغاز کرده و مدتی بعد یک کارگر افغانی جوان و کارگر ایرانی ۵۰ ساله را در حالیکه دچار آسیب دیدگی شده بودند از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی با اشاره به دیوار باقیمانده از ساختمان قدیمی اظهار کرد: متاسفانه هنگام تخریب ساختمان ستون‌ها را خراب کرده و تنها این دیوار بدون کمترین ایمن سازی در محل باقی مانده بود. توصیه ما به تمام افرادی که اقدام به تخریب یک بنا کرده تا به جای آن ساختمانی جدید بسازند این است که حتما تمامی اجزای ساختمان قدیمی را تخریب کرده و اگر قصد نگهداری از بخش‌هایی از آن را دارند حتما اقدام به ایمن سازی آن کنند.

۲ کارگر از زیر آوار ساختمانی در منطقه سوهانک زنده خارج شدند
سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار با اعلام خبر ریزش آوار ساختمانی در منطقه سوهانک درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:20 امروز حادثه ریزش آوار در یک ساختمان در منطقه سوهانک، خیابان باغ‌سردار به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در طبقه اول یک ساختمان در حال ساخت دیواری تخریب نشده و به جا مانده از ساختمان قبلی به یک‌باره تخریب و منجر به محبوس شدن دو کارگر زیر آوار شده است.

وی با اعلام محبوس شدن دو نفر در زیر آوار خاطرنشان کرد: دقایقی قبل آتش‌نشانان موفق شدند هر دو کارگر محبوس شده (کارگر افغانستانی جوان و کارگر پنجاه ساله ایرانی) را زنده از زیر آوار خارج کنند که با توجه به مصدومیت، آنها تحویل عوامل اورژانس شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج