۵۴۸۲۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

گواردیولا: در رفراندوم شرکت می‌کنم

سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا گفت: قطعا در رفراندوم کاتالونیا شرکت می‌کنم چون نمی‌خواهم در یک ایالت اسپانیایی شرکت کنم.

خبرگزاری فارس: جوزپه گواردیولا سرمربی منچسترسیتی و هدایت کننده سابق بارسلونا به خبرنگار بخش سیاسی روزنامه ABC اسپانیا گفت: در رفراندوم کاتالونیا برای دومین بار شرکت می‌کنم و اگر صدها بار دیگر برگزار شود باز هم شرکت می‌کنم و رای من مشخص است، دوست ندارم در یک ایالت اسپانیایی زندگی کنم، کشور من کاتالونیا است.

گواردیولا ادامه داد: اول ماه اکتبر روز بزرگی برای مردم کاتالونیا است، اینجا هستم تا حتما در این همه پرسی شرکت کنم، عدم صدور مجوز برای امکان رای گیری در خارج از خاک کاتالونیا نیز ظلم مضاعفی بود که دولت اسپانیا بر ما روا کرده است.تا کنون ۱۸ بار مردم کاتالونیا به جدایی از اسپانیا رای داده‌اند و هر بار وتو شده است و ما به این مبارزه آرام و صلح طلبانه ادامه خواهیم داد. ما هیچ انتخاب دیگری جز رای دادن نداریم و این تنها راه انسانی و مدرن و اخلاقی است.

وی افزود: ما قربانی یک کشور به نام اسپانیا هستیم و هر روز شاهد آزار و اذیت سیاسی و اقتصادی هستیم، رفتار پلیس آزار دهنده است و این دیگر برای ما تحمل پذیر نیست.

گواردیولا ادامه داد: نظام سلامت در کاتالونیا مصداق بارز ظلم و تبعیض است، اسپانیایی‌ها با ما مثل غریبه‌ها رفتار می‌کنند، اگر واقعا غریبه هستیم، تکلیف ما را مشخص کنند. چرا مدارس کاتالونیایی نداریم؟سرمایه گذاری در این ایالت محدود و پر از قید و بند است، این عین بی عدالتی است. امروز دولت اسپانیا محکوم به شکست در عرصه اقتصادی و کارآفرینی است، این رسوایی سیاسی را باید در رفراندوم کاتالونیا تذکر دهیم. اسپانیا برای آزادی بیان ما در کاتالونیا یک تهدید جدی است. این شرم آور است که ما نتوانیم رسانه‌های مستقل در کاتالونیا داشته باشیم. صدای دموکراسی خواهی کاتالونیا توسط اسپانیا ربوده نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج