جاباما
۵۴۷۰۹۱
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

انهدام باند بزرگ مواد مخدر غرب تهران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ موادمخدر و کشف سه تن مواد افیونی و مسدود شدن ۳۳ حساب بانکی متعلق به باند بزرگ موادمخدر و کشف ۲۶۰ میلیارد ریال پولشویی خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند بزرگ موادمخدر و کشف سه تن مواد افیونی و مسدود شدن ۳۳ حساب بانکی متعلق به باند بزرگ موادمخدر و کشف ۲۶۰ میلیارد ریال پولشویی خبر داد.

سردار محسن خانچرلی پیش از ظهر هشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با رصد فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در غرب استان تهران در دو ماه گذشته موفق شدند با شناسایی باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر در چند عملیات مختلف سه تن مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در ادامه با اشاره به اینکه در این عملیات های پلیس، ۱۲ نفر قاچاقچی دستگیر شدند ، بیان داشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با توجه به ابعاد گسترده فعالیت قاچاقچیان موادمخدر با همکاری ماموران پلیس آگاهی ، بررسی حساب های بانکی این قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد:ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی پس از بررسی دقیق سوابق و مشخصات قاچاقچیان دستگیر شده، موفق به شناسایی ۳۳ حساب بانکی فعال آنها در بانک های مختلف کشور شدند.

خانچرلی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی، تراکنش حسابهای فعال قاچاقچیان از بانکهای مربوطه استعلام و همچنین مشخصات املاک منقول و غیرمنقول آنها بدست آمده که با بررسی حساب های بانکی مشخص شد مجموع گردش مالی قاچاقچیان موادمخدر، ۲۶۰ میلیارد ریال بوده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با اشاره به مسدود شدن حساب های بانکی قاچاقچیان با هماهنگی مقام قضائی خاطرنشان کرد: در همین راستا دو دستگاه پژو پارس ،یک دستگاه پژو ۴۰۵،سه دستگاه پراید، یک دستگاه تاکسی ون ، یک دستگاه خودرو ال نود، یک باب آپارتمان سه طبقه در شهرستان اسلامشهر و یک باب ساختمان دو طبقه درشهر خادم آباد نیز از متهمان توقیف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام خدمت تمامه ارگانهایی که به فکر مردم هستند میدان سپاه فردیس کرج جای مواد فروشها شده لطفا رسیدگی کنید خیلی خطر ناک شدن ... از نوع شیشه و هروعین بیشتر بعد از ظهر شروع به فروش میکنند تا ساعت دوازده شب

    • بدون نام

      لطفا تایید کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج