۵۴۶۸۶۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

درخواست مدیر اپل از ترامپ

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پرحاشیه آمریکا که این روزها با تصمیمات عجیب‌وغریب و بی‌منطق خود بسیاری از نخبگان و مردم آمریکا و جهان را به تعجب واداشته به‌تازگی در تصمیمی عجیب و غیرقابل‌ پیش‌بینی اعلام کرده که ایالات‌متحده آمریکا دیگر از توافق‌نامه اقلیمی پاریس تبعیت نکرده و آمریکا را از این توافق‌نامه زیست‌محیطی خارج می‌کند.

وب سایت آی تی رسان - راضیه چنگیز نائین: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پرحاشیه آمریکا که این روزها با تصمیمات عجیب‌وغریب و بی‌منطق خود بسیاری از نخبگان و مردم آمریکا و جهان را به تعجب واداشته به‌تازگی در تصمیمی عجیب و غیرقابل‌ پیش‌بینی اعلام کرده که ایالات‌متحده آمریکا دیگر از توافق‌نامه اقلیمی پاریس تبعیت نکرده و آمریکا را از این توافق‌نامه زیست‌محیطی خارج می‌کند.

درخواست مدیر اپل از ترامپ

این تصمیم با واکنش‌های متعددی روبه‌رو شده و حتی ایلان ماسک یکی از مشاوران ترامپ به دلیل مخالفت با این تصمیم از سمت خود استعفا کرده است. اما ایلان ماسک تنها فردی نیست که به این تصمیم واکنش جدی نشان داده و از اهالی فناوری که با ترامپ همکاری می‌کنند تیم کوک مدیرعامل وقت شرکت اپل نیز طی بیانیه‌ای از ترامپ درخواست کرده تا از پیمان زیست‌محیطی پاریس خارج نشود چراکه عواقب بسیاری گریبان گیر آمریکا و جهان خواهد شد.

توافق‌نامه اقلیمی پاریس برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای و کنترل گرم شدن کره زمین میان ۱۹۵ کشور امضا شده است.

تیم کوک در حالی به این تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا انتقاد کرده که شرکت اپل یکی از شرکت‌های پیشگام در عرصه تولید فناوری‌های جدید سازگار با محیط‌ زیست بوده و کمپانی سبز و دوست‌دار محیط‌ زیست محسوب می‌شود.

تصمیم جنجالی ترامپ علاوه بر تیم کوک صدای ۲۵ کمپانی مهم و فعال در عرصه فناوری در ایالات‌متحده را نیز درآورده تا این تصمیم بیش‌ از پیش محکوم شود. ترامپ با خروج از این پیمان ضربات جبران‌ناپذیری را به محیط‌ زیست وارد خواهد کرد چراکه دیگر کارخانه‌ها و کمپانی‌های آمریکایی ملزم به رعایت مفاد این توافق‌نامه برای حفاظت از محیط‌ زیست نخواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج