۵۴۶۶۹۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

تمجید از فعالیت مجلس هنگام حمله تروریستی

ابوبکر شعبانوویچ مفتی اعظم مسلمانان بلاروس گفت: فعالیت مجلس ایران هنگام عملیات یک گروه تروریستی در پارلمان، نشانه اقتدار دولت جمهوری اسلامی است.

خبرگزاری ایرنا: ابوبکر شعبانوویچ مفتی اعظم مسلمانان بلاروس گفت: فعالیت مجلس ایران هنگام عملیات یک گروه تروریستی در پارلمان، نشانه اقتدار دولت جمهوری اسلامی است.

مفتی اعظم بلاروس که روز جمعه در راس جمعی از ائمه جماعات مسلمانان این کشور در سفارت جمهوری اسلامی حضور یافت، پس از ادای احترام به شهیدان واقعه تروریستی در تهران و امضای دفتر یادبود با مصطفی اویسی سفیر ایران در مینسک مذاکره کرد.

شعبانوویچ در این دیدار با محکوم کردن اقدامات غیرانسانی تروریست ها گفت: ما به عنوان جامعه مسلمانان بلاروس در اینجا حضور یافته ایم تا همبستگی خود را با ملت ایران اعلام کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه همه دنیا مشاهده کردند، مجلس ایران با وجود حضور و حمله یاغیان تروریست در محوطه پارلمان، کار خود را ادامه داد، آن را نشانه قدرت و استحکام دولت ایران در مقابل تروریست ها خواند.

اویسی سفیر ایران در بلاروس نیز با تاکید بر لزوم اتحاد همه مسلمانان، دیدگاه انحرافی وهابیت را به عنوان خاستگاه فکری و حامی مالی داعش معرفی کرد و به ضرورت ریشه کن کردن جریان های تروریستی و منحط تاکید کرد.

میخاییل میاسنیکوویچ رییس مجلس سنای بلاروس نیز امروز با حضور در سفارت ایران ضمن ثبت یادداشت تسلیت در دفتر یادبود، اعلام کرد که زشتی حمله تروریستی در تهران باید به همکاری بیشتر جهانی برای مبارزه علیه تروریسم منجر شود.

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهوری بلاروس هم با ارسال پیام تسلیت و ابراز همبستگی به حسن روحانی همتای خود، عملیات تروریستی در تهران را محکوم کرده است.

شماری از ایرانیان مقیم و همچنین شهروندان بلاروسی نیز با قرار دادن گل و روشن کردن شمع کنار دیوار سفارت جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهدای عملیات تروریستی و مردم ایران ابراز همبستگی کردند.

17 خرداد در دو حمله تروریستی جداگانه، ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که بر اثر ان 17 نفر شهید و حدود 50 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گفته منابع امنیتی، با هوشیاری ماموران حرم مطهر امام خمینی(ره)، یکی از مهاجمان انتحاری قبل از اقدام مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فرد انتحاری دیگر نیز خود را منفجر کرد
گروه تکفیری تروریستی داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نمایندگان محترم مجلس بدانید که حیات امروز خود را مدیون این دوازده شهید وده ها مجروح هستید پس خواهش می کنم هر روز که از راهروهای مجلس وارد می شوید پاروی این خونها می گذارید مواظب حق مردم باشید

    • بدون نام

      هه واقعاک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج