جاباما
۵۴۶۶۷۸
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

گفتگوی ظریف با گوترش درباره حملات تهران

وزیر خارجه ایران و دبیر کل سازمان ملل متحد در دیداری روز جمعه درباره حملات تروریستی در تهران و تحولات اخیر در خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری فارس: محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران و آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد در دیداری روز جمعه درباره حملات تروریستی در تهران و تحولات اخیر در خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

به گزارش پرس‌تی‌وی، ظریف که روز پنجشنبه برای شرکت در نشست سازمان همکاری شانگهای وارد آستانه، پایتخت قزاقستان شده بود امروز، جمعه با گوترش دیدار کرد.

دبیر کل سازمان ملل، حملات تروریستی در پارلمان ایران و حرم مطهر امام خمینی (ره) را محکوم کرد و با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

مطابق این گزارش، ظریف و گوترش درباره مسائل اخیر خاورمیانه، از جمله بحران‌های سوریه، عراق و یمن هم تبادل نظر کردند.

گوترش با اشاره به مناقشات اخیر میان کشورهای عربی در منطقه خلیج فارس گفت که تنها گفت‌وگو می‌تواند این تنش‌ها را حل و فصل کند.

دبیر کل سازمان ملل متحد در بخش دیگری از اظهاراتش پایبندی ایران به تعهداتش تحت توافق هسته‌ای را تأیید کرد. وی گفت که موضع رسمی سازمان ملل حمایت از اجرای روح و متن توافق هسته‌ای به عنوان یک توافق تاریخی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاجر

      آقای ظریف چرا راجع به تحریم های جدید آمریکا سکوت کردید؟
      2 سال از اجرای برجام گذشته مگر شما 2 سال پیش نگفتید با اجرای برجام همه تحریم ها لغو شده و دیگر هیچ تحریمی علیه ایران تصویب نخواهد شد؟
      پس چرا تحریم ها لغو نشد بلکه بیشتر شد و تحریم های جدید در این 2 ساله پی در پی توسط دولت و مجلس آمریکا قاطعانه تصویب میشود؟
      پس چرا با وعده های دروغ صنعت هسته ای را زیر سیمان کردید تا امروزه نتوانیم مثل دیگر کشورها از این صنعت در پزشکی و کشاورزی و مهندسی در کشورمان استفاده کنیم و تبدیل به کشوری عقب مانده در این زمینه شویم؟!
      مگر نه اینکه با صنعت هسته ای مان تا 2 سال پیش برای بیماریهای نادر و کم رایج دارو تولید میکردیم اما 2 ساله این کار متوقف شده!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج