۵۴۵۳۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

برنامه جدید کرمان برای صعود به لیگ برتر

سرمربی جدید تیم فوتبال مس کرمان از همه‌ی هواداران مس و جامعه‌ی فوتبال کرمان خواست که در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول به طور ویژه از تیم مس کرمان حمایت نمایند.​​​​​​​

ورزش سه: احمد نخعی پس از توافق با باشگاه مس کرمان و انتخابش به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان، صبح امروز با مدیر عامل باشگاه مس جلسه‌ای را پیرامون تشکیل تیم فصل بعد انجام داد.

نخعی بعد از این جلسه پیرامون انتخابش به عنوان سرمربی مس گفت: فارغ از بحث انتخاب خود می‌گویم که باید بابت این اعتماد باشگاه مس به جامعه‌ی مربیان فوتبال کرمان از باشگاه تشکر کنم چرا که این اتفاق سبب می‌شود انگیزه‌ی جامعه‌ی مربیان کرمان برای فعالیت بهتر چند برابر شود و من مطمئنم که مربیان کرمانی سرانجام به حق خود در فوتبال کشور خواهند رسید.

سرمربی تیم فوتبال مس در رابطه با توافق خود با باشگاه گفت: روز جمعه آقای مسعودزاده از من برای تشکیل تیم فصل بعد برنامه خواست و ما در جلساتی که در روزهای شنبه و یکشنبه برگزار کردیم بر سر کلیات به توافق رسیدیم و در نهایت این وظیفه به من سپرده شد.

وی در رابطه با شروع تمرینات تیم مس گفت: ما منتظر اعلام رسمی شروع مسابقات هستیم و احتمالا این بازی‌ها از ۱۵ مرداد ماه آغاز می‌شود و مقرر شده است که ۴۵ روز پیش از شروع مسابقات ما به طور رسمی تمرینات تیم را آغاز کنیم.

سرمربی تیم مس افزود: البته ما هفته‌ی آینده تست گیری عمومی را از فوتبالیست‌هایی که می‌توانند به تیم کمک کنند خواهیم داشت که در این باره اطلاع رسانی خواهیم کرد.

نخعی در رابطه با قول صعود تیم مس به لیگ برتر گفت: در فوتبال امروز دنیا اگر سرمربی قول پیروزی و یا صعود را بدهد قطعا بازارگرمی کرده است. من اهل بازارگرمی نیستم اما در یک موضوع قول صدرصدی می‌دهم و آن اینکه در مرحله‌ی اول نهایت تلاش خود را برای بستن یک تیم قوی و در خور شان مس و همچنین تشکیل یک کادر قوی برای تیم با همت باشگاه به خرج خواهیم داد و در ادامه قول می دهیم که با شروع مسابقات صدرصد توان خود را در زمین بازی ارایه کنیم.

کاپیتان سابق تیم فوتبال مس و سرمربی جدید این تیم خطاب به هواداران مس گفت: من یک خواسته از هواداران و مردم کرمان دارم و آن اینکه به من اعتماد کنند و به تصمیم باشگاه احترام بگذارند. قطعا این حمایت اتحاد را به دنبال خود خواهد داشت و ما با این اتحاد است که می‌توانیم کلید موفقیت خود را پیدا کنیم. من بازهم تاکید می‌کنم که به همراه مجموعه‌ی تیم فوتبال مس در فصل آینده، تمام تلاش خود را خواهیم کرد که استان کرمان را خوشحال نمائیم و نتایجی در خور شان مس بزرگ کرمان در لیگ یک کسب نمائیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج