۵۴۵۲۵۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدیر سینما آزادی : «مادر قلب اتمی» تحریم نیست، سالن خالی نداریم!

از چهارشنبه هفته گذشته فیلم «مادر قلب اتمی» در سینماهای کشور به نمایش درآمد. با آغاز اکران این فیلم، سینماهای حوزه هنری فیلم علی احمدزاده را به نمایش نگذاشته‌اند.

وب سایت آی سینما: از چهارشنبه هفته گذشته فیلم «مادر قلب اتمی» در سینماهای کشور به نمایش درآمد. با آغاز اکران این فیلم، سینماهای حوزه هنری فیلم علی احمدزاده را به نمایش نگذاشته‌اند. رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی -که وابسته به حوزه هنری است- اعلام کرده که به دلیل نمایش سایر فیلم‌ها، این پردیس سینمایی امکان اکران «مادر قلب اتمی» را پیدا نکرده است. او تاکید می کند که عدم اکران این فیلم سینمایی ربطی به تحریم حوزه هنری ندارد.
مدیر سینما آزادی : «مادر قلب اتمی» تحریم نیست، سالن خالی نداریم!

در هفته گذشته عدم نمایش فیلم سینمایی «مادر قلب اتمی» در سینماهای وابسته به حوزه هنری خبرساز شد. اما در حالی که سینماهای وابسته به حوزه هنری «مادر قلب اتمی» را نمایش درنیاوردند، امیر سیدزاده تهیه کننده فیلم به ما گفت که حوزه هنری هنوز تکلیف اکران این فیلم را به صورت رسمی برای عوامل آن روشن نکرده است و علی احمدزاده کارگردان «مادر قلب اتمی» هم با انتشار یادداشتی اعلام کرد که هنوز به اکران فیلمش در سینماهای حوزه هنری امیدوار است. این کارگردان در یادداشت خود خواستار این شد که حداقل سینما آزادی فیلم «مادر قلب اتمی» را اکران کند.

اما در رابطه با تحریم این فیلم در سینماهای وابسته به حوزه هنری، رضا سعیدی پور مدیر پردیس سینمایی آزادی به ما گفت: «ما در این سینما پنج سالن داریم که یکی از آنها مختص به سرگروه است و در چهار سالن دیگر، فیلم‌های دیگر را اکران می‌کنیم و به دلیل تعهدی که به فیلم‌ها داریم، موفق به اکران این اثر سینمایی نشدیم. در صورت خالی شدن سالن، حتما به «مادر قلب اتمی» اکران می‌دهیم. عدم اکران این فیلم در سینما آزادی ربطی به تحریم حوزه هنری ندارد و مسئله تحریم اصلا در میان نیست.»

سعیدی پور همچنین ادامه داد: «فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده از چهارشنبه اکران خواهد شد و چون سرگروهی این فیلم بر عهده ماست، یک سالن مجزا به این فیلم تخصیص می‌یابد. نمایش فیلم «آشوب» هم ادامه می‌یابد و این کار را برای ما سخت می‌کند. ضمن آنکه فیلم‌هایی چون «رگ خواب» و «اکسیدان» نیز اکران خواهند شد که باعث می‌شود ما با‌ نداشتن سالن برای اکران فیلم «مادر قلب اتمی» مواجه باشیم.»

سعیدی پور درحالی کم بودن سالن های این پردیس سینمایی را علت اصلی عدم اکران فیلم «مادر قلب اتمی» عنوان می کند که در تابستان سال گذشته هم فیلم «لانتوری» بنا به دلایلی نظیر کم بودن تعداد سانس و سالن ها نتوانست در سینماهای وابسته به حوزه هنری به نمایش درآید.

سینماهای حوزه هنری در بسیاری از شهرستان ها فعالیت دارند و تحریم یک فیلم سینمایی توسط این نهاد، می تواند ضرر مالی بسیاری به سازندگان آن وارد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج