۵۴۵۰۶۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تصمیم گریزمان؛ اولین دومینوی تابستان ۲۰۱۷

با ماندن آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید، تغییراتی در سرنوشت بسیاری از مهاجمان طراز اول فوتبال اروپا حاصل شده است.​​​​​​​

ورزش سه: با ماندن آنتوان گریزمان در اتلتیکو مادرید، تغییراتی در سرنوشت بسیاری از مهاجمان طراز اول فوتبال اروپا حاصل شده است.​​​​​​​
خداحافظی شگفت انگیز توتی و حرف های او در مورد کاهش وافاداری در فوتبال بسیاری را به فکر فرو برد.
همان طرفدارانی که توتی را به علت عدم فتح جام های زیادی در دوران ورزشی اش مورد تمسخر قرار دادند، همان هایی هستند که وقتی بازیکنی باشگاه مورد علاقه شان را ترک کنند او را مورد شماتت قرار می دهند.

تصمیم گریزمان؛ اولین دومینوی تابستان 2017

در همین رابطه زمانی که مصاحبه گریزمان در مورد تصمیم وی برای ماندن در اتلتیکو مادرید و عدم ترک این باشگاه در تابستان به علت محرومیت این تیم از خرید بازیکن منتشر شد، باز هم به جای تحسین این حس وفاداری، نظرات فراوانی از هواداران در مورد هشدار به گریزمان دیدیم که آنها معتقد بودند که با ادامه این روند، گریزمان در پایان فاتح عناوین زیادی نخواهد شد.
اما تصمیم گریزمان بر ماندن تنها بر روی شرایط اتلتیکو مادرید تاثیرگذارنخواهد بود و این اتفاق باعث تغییرات مهمی در استراتژی بازار امسال نقل و انتقالات اروپا می شود.
با خارج شدن آنتوان از لیست خرید تابستانی مورینیو، شیاطین سرخ با شدت بیشتری به دنبال جذب موراتا یا کیلیان امباپه خواهند رفت.

تصمیم گریزمان؛ اولین دومینوی تابستان 2017
البته به جز یونایتد، میلان هم به دنبال جذب مهاحم جوان رئال مادرید است اما موراتا بعد از قهرمانی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تاکید کرد به علت دلبستگی خاصی که در قلب او به یوونتوس وجود دارد، او پیشنهاد دیگر تیم های ایتالیایی را نخواهد پدیرفت و این در حالیست که موراتا تابستان سال گذشته نیز پیشنهاد گزاف ناپولی برای جایگزینی ایگواین را رد کرده بود.
اگرچه شاید موراتا از لحاظ آمار و ارقام در یووه فوق العاده نبود، اما هواداران بیانکونری هرگز نمایش های درخشان او در رقابت های لیگ قهرمانان سال 2015 و گلزنی برابر بارسا و رئال و همچنین درخشش موراتا در دیدار برابر بایرن را از یاد نخواهد برد.
تصمیم گریزمان؛ اولین دومینوی تابستان 2017

تصمیم گریزمان مهاجمان دیگری را نیز درگیر خود خواهد کرد. قرار بود در صورت جدایی آنتوان، الکساندر لاکازت ستاره 26 ساله لیون راهی اتلتیکومادرید شود اما حالا با شرایط موجود خرید بازیکن برای روخی بلانکوس ممنوع است.
همچنین دیگر بازیکن مدنظر اتلتیکو برای جایگزینی گریزمان، آندره بلوتی ستاره جوان تورینیو بود که مادریدی ها قصد داشتند با پرداخت بند آزاد سازی آندره، او را راهی اتلتیکو کنند.
تصمیم گریزمان؛ اولین دومینوی تابستان 2017

دیگر مهاجم مورد درخواست اتلتیکو، دیگو کاستا بود که پروسه مهاجرت او به چین به علت تغییر قوانین مالیاتی لغو شده و هنوز هم احتمال دارد با توجه به علاقه چلسی به جذب لوکاکو یا موراتا، در ماه ژانویه شاهد بازگشت او به مادرید باشیم.
پس با این تفاسیر در می یابیم که تصم گریزمان اولین دومینوی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود اما علاوه بر بررسی این موضوع، نباید فراموش کرد که ستارگانی مانند توتی یا گریزمان باید به علت وفاداری مورد ستایش قرار بگیرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خیلیییییی مونده که بخوای اسم گریزمانو کنار توتی بیاری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج