۵۴۴۳۵۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

۲ نام بزرگ برای جانشینی توران در بارسلونا

آردا توران آخرین روزهای حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد که او را باید یکی از جدا شده های قطعی آبی اناری ها بدانیم.

ورزش سه: آردا توران آخرین روزهای حضورش در بارسا را پشت سر می گذارد و به نظر می رسد که او را باید یکی از جدا شده های قطعی آبی اناری ها بدانیم.

اردا در دومین فصل حضورش در بارسا نیز نتوانست توانایی های خود را به نمایش بگذارد و اغلب روی نیمکت حضور داشت. او مواقعی که در میدان حضور داشت نیز چیز خاصی از خود نشان نداد تا شایعات مبنی بر جدایی او قوت بگیرند.

موندودپورتیوو چند روز پیش گزارش داد که آردا احتمالا راهی آرسنال خواهد شد و مسئولان بارسا در پی یافتن جایگزینی مناسب برای او هستند.
2 نام بزرگ برای جانشینی توران در بارسلونا

روز گذشته لوپاریزین ادعا کرد که بارسلونا در تلاش است تا دی ماریا را از پاری سن ژرمن به خدمت بگیرد و او را بهترین جانشین برای آردا می داند. انتقالی که البته دشوار به نظر می رسد.

امروز موندودپورتیوو هم ادعایی مطرح کرد که تیتر یک شماره امروز این نشریه است. اینکه بارسا به دنبال جذب عثمان دبمله، ستاره 20 ساله باشگاه دورتموند است.
آبی اناری ها سال گذشته نیز به دنبال جذب دمبله بودند اما این ستاره جوان که در رن فرانسه بازی می کرد، ترجیح داد به دورتموند بپیوندد. دلیلش نیز واضح بود. در دورتموند به او قول حضور ثابت در ترکیب را داده بودند ولی در بارسا او به ذخیره مسی، نیمار و سوارز تبدیل می شد.
2 نام بزرگ برای جانشینی توران در بارسلونا

طبق ادعای موندودپورتیوو، دمبله در آخرین ملاقاتش با مدیر ورزشی بارسا ضمن رد پیشنهاد آبی اناری ها به وی گفته است که روزی برای بارسا بازی خواهد کرد و به نظر می رسد که او حالا آماده پیوستن به بلوگرانا باشد.
درخشش دمبله در فصل گذشته و اثبات توانایی های او به عنوان یک بازیکن بزرگ از یک سو و جدایی توماس توخل، بزرگترین حامی دمبله و نیز جدایی احتمالی اوبامیانگ از جمع زردپوشان، احتمالا کار بارسلونا در مذاکرات با دمبله و دورتموند را راحت تر از سال گذشته خواهد کرد.
دمبله تا 2021 با دورتموند قرارداد دارد و باید دید حمله بارسا برای جذب وی چه نتیجه ای خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج