جاباما
۵۴۴۰۷۳
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بهرنگ توفیقی از «زیر پای مادر» گفت

کارگردان مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» گفت: چون کار فضای معنوی دارد و نکاتی که در آن تاکید می‌شود مربوط به تکریم خانواده و جایگاه مادر و احترام گذاشتن است، اثری متفاوت محسوب می‌شود.

خبرگزاری فارس: کارگردان مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» گفت: چون کار فضای معنوی دارد و نکاتی که در آن تاکید می‌شود مربوط به تکریم خانواده و جایگاه مادر و احترام گذاشتن است، اثری متفاوت محسوب می‌شود.
«بهرنگ توفیقی» گفت: در حال حاضر که در اوایل پخش هستیم، حدود ۲۰ قسمت را تدوین کامل کرده‌ایم و هم زمان کارهای دیگر در مرحله انجام است.
بهرنگ توفیقی از «زیر پای مادر» گفت

وی ادامه داد: آن چیزی که اساسا باعث شد که در آن به این نتیجه برسیم که کار مناسب برای ماه رمضان باشد، فکر می کنم فضای کلی حاکم بر کل سریال است. چون فضای معنوی دارد و نکاتی که در آن تاکید می شود مربوط به تکریم خانواده جایگاه مادر و احترام گذاشتن به یکدسگر است که در درون فیلمنامه سعید نعتمات اله نهفته است .

توفیقی اظهار داشت: کار کاملا ایرونی و متفاوت است به لحاظ شیوه روایت و فکر می کنم شبیه هیچ کار دیگری از کارهای خودم نیست و لحن خود را دارد.

وی همچنین درباره انتخاب بازیگران نیز تصریح کرد: بازیگران هم مثل پشت بام تهران توسط من و نعمت اله انتخاب شده اند و با تعاملی یکدست درباره بازیگران به نتیجه رسیدیم و فکر می کنم که انتخابهایمان درکل اتفاق خوبی است.

توفیقی ادامه داد: کار کردن برای تلویزیون یکی از محاسنش این است که مخاطبان گسترده ای دارید و در ماه مبارک رمضان گسترده تر هم می شود و برای هرکسی که سریال می سازد،‌حجم بالای مخاطب جذاب و دوست داشتنی است.

وی در پایان گفت: زیر پای مادر هیچ ربطی به هیچ کدام از کارهایم ندارد و در قلم سعید ویژگی‌هایی دارد که ارتباط هایی هست که به کارهای قبلیش دارد ولی کارهای من چارچوب هایی دارد که ارتباطی با یکدیگر ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      این فیلم شبیه مادرانه و مدینه و ی کمی هم ترانه مادری هستش. در فیلم مدینه راجب ی پسر هستش که پدر و مادرش طلاق گرفتن و مادرش میخاد با مهدی سلطانی ازدواج کنه... در فیلم زیر پای مادر هم پدر و مادر اشکان از هم طلاق گرفتن و مهدی سلطانی خواستگار مادرش اتنا هست... در فیلم مادرانه هم رها پدر و مادرش از هم طلاق گرفتن بعد چند سال مادرش بر میگرده.. خودش هم با ی پسره دوسته ک پدرش مهدی سلطانی نقشش رو بازی میکنه مخالفه.پدرش هم قصد ازدواج با ی خانمی (شقایق فرهانی)رو داره ک عشق قدیمش بوده. جالبه که در همه فیلم ها مهدی سلطانی هست. طلاق هست. خانواده نقش اول فیلم تک فرزند هستش و فرزندشون دچار ی مشکلاتی میشه. جالبه ک این فیلم ها راجب مادره ولی نقش اول مادر در همه سریال ها مادری بی بند و بار و خوش گذرون بوده و تحمل زندگی زناشویی و مسولیت رو نداشته و طلاق گرفته... بعد بگید این فیلم با بقیه فرق داره...

    • بدون نام

      واقعا پایان بسیار مضخرفی داشت، پایانی که نقش مثبت اون یعنی رخساره کاملا حذف شد و آتنه........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج