۵۴۴۰۶۳
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

در انتظار درگیری دوباره برانکو و کی‌ روش

دعوت شش بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی و تداخل مجدد برنامه‌های کی روش و برانکو احتمال درگیری رسانه‌ای بین دو طرف را افزایش داده است.

خبرگزاری ایلنا: دعوت شش بازیکن از پرسپولیس به اردوی تیم ملی و تداخل مجدد برنامه‌های کی روش و برانکو احتمال درگیری رسانه‌ای بین دو طرف را افزایش داده است.

هنوز فصل هفدهم آغاز نشده است برنامه های تیم ملی و پرسپولیس با یکدیگر تداخل پیدا کرد و این همان چیزی است که برانکو از آن می‌ترسید. با توجه به اینکه تیم ملی سال آینده مسابقات جام جهانی را در پیش دارد طبیعی است که کی روش از حالال به فکر آماده‌سازی شاگردانش برای این مسابقات باشد. از طرفی برانکو برای قهرمانی تیمش در آسیا و در ادامه تکرار قهرمانی در لیگ برنامه‌ریزی کرده است.
در حال حاظر که تیم ملی بازی با ازبکستان را پیش‌رو دارد ۶ بازیکن پرسپولیس به اردوی این تیم دعوت شده‌اند در حالی که برانکو انتظار داشته این نفرات به تعطیلات پایان فصل بروند. برانکو به شکلی برنامه‌های تیمش را طرح‌ریزی کرده است که بتواند از تاریخ ۳۰ خرداد دورجدید تمرینات تیم خود را برای بازی‌ةای فصل آینده و مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آغاز کند اما کی‌روش تا حدی برنامه‌های او را بر هم زد. با دعوت ۶ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی طبیعی است که آنها فرص کافی (حداقل دو هفته‌ای) برای استراحت پایان فصل نداشته باشند چرا که باید یک هفته بعد از بازی با ازبکستان در تمرینات آماده‌سازی تیم شان شرکت کنند.
فصل پیش هم همین مسئله با اردویی که تیم ملی در اتریش برگزار کرد پیش آمد و باعث شد مشاجره لفظی بین برانکو و کی‌روش در رسانه‌ها پیش بیاید. شاید این بار برانکو انتظار داشت کی‌روش برای بازی با ازبکستان نهایتا بیرانوند را به تیم ملی دعوت کند و در بقیه پست‌ها به بازیکنان دیگر تیم‌ها بها دهد که این اتفاق رخ نداد و کی‌روش حتی حسین ماهینی را هم به جمع ملی‌پوشان قبلی پرسپولیس اضافه کرد.

با شرایط پیش آمده شاید برانکو تصمیم بگیرد به ملی‌پوشان تیمش چند روز بیشتر استراحت دهد و آنها چند روز بعد از آغاز دور جدید تمرینات پرسپولیس در تمرینات تیم باشگاهی خود شرکت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سحر

      حالا هنوز هیچی نشده شما پیش داوری نکن

    • وحید

      فصل گذشته تمام هدف کیروش و سازمان لیگ این بود که پرسپولیس را از موفقیت دور کنند و تا حدی هم موفق بودند. با دعوت کردن 6بازیکن به تیم ملی وانجام مسابقات حذفی پرسپولیس را از جام حذفی حذف کردند.ولی در بقیه موارد بادرایت آقای طاهری و برانکو وبازیکنان ازانجام بقیه کارها ناامید شدند.ولی اگر این فصل بخواهن کاری علیه پرسپولیس انجام بدهن ما هوادارا قول بهشون میدیم درسی بهشون میدیم که تا آخر عمرشون یادشون نره.این تو بمیری ها دیگه ازاون تو بمیری ها نیست آقای کیروش

    • خاسر

      سلام.بازتعدادی ازاین رسانه ها شروع کردن به ایجاداختلاف معلوم نیست این اتیش بیارهای معرکه کی می خواهند درست بشن.اینگارکی روش ی کارهای با انها کرده که نمی توانند دردش راتحمل کنند وهمینکه تیم ملی شروع بکار می کنه انها هم شروع میکنند به ایجادتنش ودرگیری .

    • حامد

      میخواید کلا تیم ملیو منحل کنیم خیالتون راحت شه. کیروش از پرسپولیس دعوت نمیکنه ناراحت میشید دعوت میکنه ناراحت میشید...
      فازتون چیه؟!؟؟!!

    • بدون نام

      وحید جان لطفا قبل از نظر دادن و صحبت فکر کن. خدا عقل داده به آدم که حرف های الکی نزنیم...!

    • وحید

      ....از تست های پزشکی که ملی پوشان اجازه دادن در اون مرکز ندادن تا بازیکنان مقابل هم برانکو قرار بدهند تا اون همه مصاحبه پشت سرهم علیه برانکو تا سکوت مطلق آقای تاج در مورد موضع کیروش علیه برانکو.همه گواه بر این مسئله بودن.شما نمیخاید قبول کنید به خودتون ربط داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج