جاباما
۵۴۴۰۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تشدید تدابیر امنیتی در مراکز عمومی لندن

پلیس لندن از تشدید تدابیر امنیتی در این شهر پس از حمله تروریستی شب گذشته خبر داده است.

خبرگزاری فارس: «مارک رولی» دستیار کمیسیونر پلیس لندن اعلام کرد که پلیس بریتانیا تدابیر امنیتی در لندن را پس از از حمله تروریستی اخیر در پل لندن تشدید می‌کند.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، مارک رولی یکشنبه شب به وقت لندن (بامداد دوشنبه) تأکید کرد: «مردم می‌توانند انتظار داشته باشند که پلیس بیشتری را هم به صورت مسلح و هم در قالب افسران غیرمسلح در سطح شهر شاهد باشند.»

وی افزود: «برنامه‌های امنیتی و برقراری نظم نیروهای پلیس لندن در حال بازنگری است. مردم از این پس شاهد افزایش اقدامات فیزیکی به منظور حفظ امنیت و ایمنی در پل لندن خواهند بود».

شب گذشته سه مهاجم سوار بر یک خودروی ون با سرعت بسیار زیاد به سمت عابران پیاده روی پل لندن هجوم برده و پس از آن از خودرو پیاده شده و با چاقو به سمت مردم حمله ور می‌شوند. در نهایت مهاجمان به ضرب گلوله پلیس از پای در می‌آیند.

از سوی دیگر ساعاتی پس از این حمله، اسکاتلندیارد اعلام کرد نیروهای امنیتی مشغول مقابله با یک حادثه امنیتی دیگر در مرکز خرید نزدیک پل لندن هستند. در این رابطه، شبکه «سی‌ان‌ان» گزارش کرد که ۲ نفر با چاقو وارد رستورانی در این مرکز خرید شده و چند نفر را زخمی کردند.

در این حوادث دست‌کم ۷ نفر کشته و بیش از ۴۸ نفر زخمی شده‌اند و گروه تروریستی داعش اعلام کرده که مسئولیت این حملات را برعهده گرفته است.

پلیس انگلیس تا کنون ۱۲ نفر را شامل ۴ زن به اتهام همکاری در این حملات تروریستی دستگیر کرده است.

اخبار منتشر شده تا این لحظه از این امر حکایت دارد که سه نفر از قربانیان این حوادث، یک تبعه فرانسوی، یک تبعه اسپانیایی و یک تبعه کانادایی بوده‌اند. نام قربانی کانادایی این حادثه «کریسی آرکیبالد» عنوان شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج