جاباما
۵۴۳۷۵۲
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

صدیقی: عده‌ای می‌گویند ما با بهشت و جهنم مردم کاری نداریم، این تفکر خطرناک است

امام جمعه موقت تهران هنجارشکنی‌های امروز را خلاف خط امام(ره) دانست و گفت: امروز عده‌ای می‌گویند ما با بهشت و جهنم مردم کاری نداریم و تنها امور مردم را مدیریت می‌کنیم، این تفکر خطرناک است.

پایگاه خبری انتخاب: امام جمعه موقت تهران هنجارشکنی‌های امروز را خلاف خط امام(ره) دانست و گفت: امروز عده‌ای می‌گویند ما با بهشت و جهنم مردم کاری نداریم و تنها امور مردم را مدیریت می‌کنیم، این تفکر خطرناک است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم صدیقی در مراسم بزرگداشت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اظهار داشت: امام(ره) رهبر سیاسی، اجتماعی و دینی جامعه شد اما حتی یک شب هم کاخ‌نشینی نکرد. این روش زندگی افتخار این ملت بوده و در جهان بی‌نظیر است که چنین فردی با اینکه قدرت‌های جهان را به زانو درآورد اما زندگی طلبگی را فراموش نکرد‌.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره)، آمریکا را شیطان بزرگ و ام‌الفساد قرن می‌دانست،‌ گفت: امام(ره) رابطه با چنین دولتی را اشتباهی بزرگ عنوان کرد؛ از همین حیث همواره باید خط استکبارستیزی امام(ره) دنبال شود.

امام جمعه موقت تهران از امام خمینی(ره) به‌عنوان عارفی اهل مناجات و شب‌زنده‌دار و در عین‌حال سیاست‌مداری بزرگ یاد کرد و ادامه داد: امام خمینی(ره) قهرمان عرصه سیاست بود و دشمنان ملت ایران و استکبار جهانی را منزوی کرد. امام خمینی(ره) اسلام را از زیر تعریف فردی بیرون آورد و دین را زندگی‌ساز معرفی کرد، زیرا اسلام واقعی حکومت شخص بر مردم نیست.

وی با بیان اینکه امام(ره) ویژگی‌های برجسته از لحاظ اخلاقی، علمی، عقلانی و عبادی داشت، گفت: آنچه ایشان را به‌عنوان انسانی بی‌همتا و قهرمان معرفی کرد، زنده‌کردن اسلام و قرآن مهجور مانده بود.

صدیقی با اشاره به اینکه اینکه استکبار جهانی قرن‌هاست جدایی دین از سیاست را مطرح کرده و می‌کند، گفت: استکبار جهانی دین را موضوعی فردی معرفی می‌کند اما، امام خمینی(ره) خط بطلانی بر این تلاش‌ها کشید. امام(ره) قهرمان عرصه سیاست بودند و دشمن و غرب را به انزوا کشاند،

وی تصریح کرد: امام(ره) یک عارف در عبادت و زیارت بود و حتی در زمان طلبگی مورد توجه مراجع زمان خود به شمار می‌رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای صدیقی از ابراهیم زمان چه خبر؟

    • بدون نام

      فعلا داریم توجهنم واقعی زندگی میکنیم ازفقرنداری بیکاری مستاجری خلاصه اقای روحانی جهنم واقعی واسه ماملت مستضعف درست کرده

    • حسین

      شما نمی تونيد کسی رو به اجبار به بهشت ببرید!

      پاسخ ها

      • پیمان مهرابی

        کار خوب خوبه و اجبارشم هیچ ضرری نداره ... من شخصا حاضرم کسی بیاد و منو به زور به بهشت ببره ، از خدامم باشه .

    • بدون نام

      اسلام دین اجبارنیست مامیتوانیم فقط آگاهی دهیم وپیام خداوندرابرسانیم آدمی حق انتخاب دارثراهش رابه بهشت ختم کندیاجهنم واين هنرخوداوست

    • شهرام

      جنای صدیقی. ما هم حرفهای امام بزرگمان را بیاد داریم با اینکه سن و سالمان از شما کوچکتر است. اما چه شد که بزرگترها فراموش کردید؟ امام یکشب کاخ نشین نشد ولی آیا همه مسئولین ما هم ساده زیستی پیشه کرده اند؟ آیا همان غذای ساده ای که امام میل میکردند را میخورند؟ آیا همانگونه که امام بر روی زمین مینشستند مینشینند؟ چطور شد که جوانان در حیات ایشان بی مهابا به دشمن تاختند و زیر سایه ایشان افتخار آفرینی کردند و در زمان فعلی جوانان از نماز هم دوری میکنند. ؟ عجب؟ ما هم امام عزیزمان را بیاد داریم ولی امروزه بعضی ها دچار فراموشی شدند. میدانم که سخنان من چاپ نخواهد شد ولی مهم اینست که حرف دلم را زدم.

    • بدون نام

      خودمون فکری به حال بهشت و جهنم می کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج