جاباما
۵۴۳۷۲۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هازارد: فصل بعد باید در لیگ قهرمانان موفق شویم

ستاره بلژیکی چلسی امیدوار است این تیم فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد.

خبرگزاری ایسنا: ستاره بلژیکی چلسی امیدوار است این تیم فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا موفق باشد.

چلسی بعد از یک سال غیبت باید در لیگ قهرمانان این فصل به میدان برود. نماینده نخست انگلیس با توجه به قهرمانی در لیگ برتر در سید نخست رقابت‌ها قرار دارد.

ادن هازارد که زمزمه‌هایی مبنی بر رفتنش از چلسی به گوش می‌رسد درباره آینده خود در این تیم گفت: امسال از شرایطی که در تیم داشتم خیلی راضی بودم. در مرکز زمین بازی می‌کردم و شماره ۱۰ بودم و همین باعث شده بود خیلی راحت در ترکیب تیم بازی کنم. البته بازیکنان خوبی نیز در کنار من بازی می‌کردند. حضور مارکوس آلونسو، انگولو کانته، فابرگاس و ماتیچ در کنار من باعث شده بود تا آزادی عمل زیلادی داشته باشم و به همین خاطر نسبت به فصول قبل بهتر بازی کردم و گلزنی کردم.

او در ادامه گفت: مربی به من می‌گفت که در هنگام بازی برای چلسی تنها تلاش کنم تا دیگو کاستا را پیدا کنم و فکر کنم همکاری خوبی بین ما شکل گرفت و توانستیم قهرمان لیگ برتر شویم، سیستم جدید مربی به ما کمک کرد تا بعد از فصل قبل، در این فصل خودمان را اثبات کنیم و به قهرمانی برسیم. اکنون تنها اولویت برای ما باید این باشد که به مراحل پایانی لیگ قهرمانان برسیم و به این موفقیت دست یابیم. با توجه به کیفیت بالای بازیکنانمان در این فصل من فکر می‌کنم این توانایی را داریم تا به مراحل پایانی لیگ قهرمانان راه یبایم.

ادن هازارد در این فصل توانست ۱۶ گل برای تیمش به ثمر برساند و نقش مهمی در موفقیت آبی‌های لندن داشت. او در پایان درباره این موضوع گفت: این را خیلی صادقانه باید بگویم که هدفم این نیست که گل‌های زیبا به ثمر برسانم و تنها می‌خواهم تیم پیروز شود. ترجیح می‌دهم در هر بازی پیروز شویم ولی من گل نزنم. می‌دانم که با گلزنی می‌توانم به پیروز شدن تیم کمک کرده و در سیستم جدید، من به دیگو و در واقع گلزنی نزدیک‌تر شده‌ام. بازی در این سیستم گلزنی و دادن پاس گل را برایم آسان‌تر کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج