جاباما
۵۴۳۴۱۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

جلوگیری از بساط‌ دستفروشان در مراسم ارتحال امام (ره)

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، ضمن اعلام ممانعت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ورود خودروهای مشکوک به بساط گستری مراسم بزرگداشت امام راحل (ره)، گفت: این شرکت از طریق کنترل مبادی ورودی بهشت زهرا (س) و گشت و نظارت بر پهنه‌های مختلف، از ورود بساط گستران و دستفروشان جلوگیری به عمل می آورد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، ضمن اعلام ممانعت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از ورود خودروهای مشکوک به بساط گستری مراسم بزرگداشت امام راحل (ره)، گفت: این شرکت از طریق کنترل مبادی ورودی بهشت زهرا (س) و گشت و نظارت بر پهنه‌های مختلف، از ورود بساط گستران و دستفروشان جلوگیری به عمل می آورد.

زنگیشه با بیان این که مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در سال ۹۶ به دلیل تقارن با ایام ماه مبارک رمضان تفاوتهایی با سالهای گذشته دارد، اظهار کرد: مراسم از ساعت ۱۸ روز ارتحال آغاز می شود و هماهنگی های لازم جهت توزیع افطاری در بین زائرین پیش بینی شده است.

وی افزود: اتومبیل های گشت شرکت ساماندهی به همراه دو اکیپ زنده‌گیری سگ های بدون صاحب و ۴ موتور گشت به همراه راکبین از امروز ، ۱۳ خرداد ماه در محوطه حرم مطهر امام خمینی (ره) مستقر هستند و به این ترتیب از ورود خودروهایی که مشکوک به بساط گستری و دست فروشی هستند، ممانعت به عمل می‌آورند.

زنگیشه افزود: انباری در منطقه ۱۹ برای اجناس ضبط شده بساط گستران در نظر گرفته شده است و اجناس بعد از جمع آوری به این مکان انتقال می یابد. افراد می‌توانند پس از برگزاری مراسم با در دست داشتن قبوض خود به این محل مراجعه کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، وی از هماهنگی با پلیس راهور تهران بزرگ در مراسم ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد و افزود: مقرر شد ۵ دستگاه جرثقیل از ابتدای روز چهاردهم خرداد ماه درحرم مطهر مستقر شوند و خودروهایی که قصد سد معبر و دست فروشی دارند را به پارکینگ مجاور پلیس راهور در بهشت زهرا منتقل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج