۵۴۳۳۵۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ شگفت انگیز است!

شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت. همین دیروز بود که از طریق درز خبری درباره وان پلاس ۵، پیش بینی شد که باتری این دستگاه به جای یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود؛ اما امروز انتشار خبر جدیدی قدرت شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ را به نمایش گذاشت.

وب سایت تکرا - امید اصغرزاده: شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت. همین دیروز بود که از طریق درز خبری درباره وان پلاس ۵، پیش بینی شد که باتری این دستگاه به جای یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود؛ اما امروز انتشار خبر جدیدی قدرت شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ را به نمایش گذاشت.
شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ شگفت انگیز است!

هیچ راز عجیبی درباره شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ وجود ندارد. با این حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با اکانت Kumamoto Technology، با انتشار پستی نشان داد که باتری وان پلاس ۵ با پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع آن می تواند در ۳۰ دقیقه شارژ خود را از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند، چنین عملکردی بسیار فوق العاده خواهد بود.

هیچ راز عجیبی درباره شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ وجود ندارد. با این حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با اکانت Kumamoto Technology، با انتشار پستی نشان داد که باتری وان پلاس ۵ با پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع آن می تواند در ۳۰ دقیقه شارژ خود را از ۰ به ۱۰۰ درصد برساند

وان پلاس ۵ گوشی هوشمندی است که به عنوان جانشینی برای وان پلاس ۳ و وان پلاس ۳ تی در روز ۱۵ ژوئن (۲۵ خرداد) معرفی خواهد شد. گفته می شود که این اسمارت فون در دو نسخه ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. هر دو نسخه از این دستگاه با سیستم عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا از جعبه خارج خواهد شد.
شارژ سریع باتری وان پلاس ۵ شگفت انگیز است!

انتظار می رود که وان پلاس ۵ از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی برخوردار شده و در چهار رنگ مختلف مشکی، طلایی، قرمز و آبی وارد بازار شود.

با انتشار تصویری از جعبه این گوشی، دوربین دوگانه آن مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر این انتظار می رود که گوشی وان پلاس ۵ از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام قدرت بگیرد، این موضوع نیز توسط مدیر ارشد اجرایی این شرکت تایید شده است.

کمپانی وان پلاس، یک تولید کننده گوشی های هوشمند چینی است که در سال ۲۰۱۳ تاسیس شد. این کمپانی یکی از شرکت های تابعه اوپو بوده؛ اما مسوولان این شرکت مدتی بعد تصمیم گرفتند تا آن را از شرکت اوپو جدا کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج