جاباما
۵۴۳۲۴۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

توصیه پلیس به زائران مراسم ۱۴ خرداد

جانشین پلیس آگاهی ناجا از آمادگی پلیس آگاهی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: دستور العمل لازم برای برقراری امنیت مراسم استانی این روز به پلیس آگاهی سراسر کشور ابلاغ شده است.

خبرگزاری ایسنا: جانشین پلیس آگاهی ناجا از آمادگی پلیس آگاهی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: دستور العمل لازم برای برقراری امنیت مراسم استانی این روز به پلیس آگاهی سراسر کشور ابلاغ شده است.

سردار مسعود منفرد ضمن تسلیت ایام سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قبولی طاعات و عبادات، اظهار کرد: امسال با توجه به تقارن مراسم ۱۴ خرداد با ماه مبارک رمضان، حضور زائران در مراسم بیست ‌و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اغلب از استان‌های همجوار تهران همچون البرز، کرج و چند استان مجاور خواهد بود.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده این مراسم بعد از ظهر روز ۱۴ خرداد آغاز و پس از افطار نیز به پایان می‌رسد؛ همچنین کارکنان پلیس آگاهی ناجا، فرماندهی های انتظامی آگاهی غرب، شرق، تهران بزرگ و نیز استانهای همجوار برای تامین امنیت، آرامش و آسایش زائران اقدام می کنند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا به آمادگی پلیس آگاهی سراسر کشور برای تامین امنیت مراسم استانی اشاره و بیان کرد: دستورالعمل لازم برای برقراری امنیت به صورت کامل به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

منفرد ادامه داد: حضور زائران در این مراسم فرصتی برای مجرمان و سابقه داران جیب بر است که پلیس در این خصوص با اقدام پیش دستانه و کنترل آنها در این ایام، اقدامات پیشگیرانه خود را انجام خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: تمام پیش بینی‌های لازم از سوی پلیس آگاهی برای تامین امنیت فضای اطراف حرم و نیز پارکینگ ها انجام شده و گشت ها و ایستگاه های پلیس در این روز فعال هستند و از وقوع هرگونه سرقت و کیف قاپی جلوگیری می کنند؛ شهروندان ضمن توجه به هشدارها و توصیه های پلیسی، در مکان های شلوغ با هوشیاری مراقب جیب برها، وجوه نقد و اموال با ارزش خود باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام ترک خودرو از بسته بودن درب ها و شیشه ها مطمئن شوند، همچنین از قرار دادن اشیاء قیمتی، کیف، وجه نقد، تراول چک، اسناد و مدارک لازم هویتی و مالکیتی در داخل خودرو ، خودداری کنند.

جانشین پلیس آگاهی ناجا به رانندگان و زائران توصیه کرد: از پذیرش نوشیدنی و خوراکی از افراد غریبه خودداری کنند زیرا مجرمان و افراد شیاد با خوراکی های مسموم، افراد را بیهوش و اموال و خودروی آنها را به سرقت می برند.

وی از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰ و یا به ماموران پلیس حاضر در محل اطلاع دهند و حداکثر همکاری را با پلیس داشته باشند تا این مراسم بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

بنابراعلام سایت پلیس، منفرد در پایان گفت: وظیفه ذاتی پلیس ایجاد امنیت و نظم عمومی جامعه است که شهروندان نیز در ارتقاء این مهم می توانند نقش بسزایی داشته باشند؛ انتظار ما از مردم این است ضمن هوشیاری و دقت مراقب وسایل نقلیه و تجهیزات همراه خود باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج