۵۴۳۲۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اعتصاب خدمه پرواز هواپیمایی بریتیش ایرویز

اتحادیه صنف کارکنان شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» اعلام کرد: خدمه پروازهای این شرکت احتمالا چهار روز اعتصاب خواهند کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: اتحادیه صنف کارکنان شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» اعلام کرد: خدمه پروازهای این شرکت احتمالا چهار روز اعتصاب خواهند کرد.

اتحادیه صنف کارکنان شرکت هواپیمایی «بریتیش ایرویز» روز جمعه اعلام کرد خدمه پروازهای این شرکت احتمالا چهار روز اعتصاب خواهند کرد.

سخنگوی اتحادیه صنف کارکنان بریتیش ایرویز موسوم به «یونایت» در این باره اعلام کرد بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، این اعتصاب چهار روزه از تاریخ شانزدهم ژوئن آغاز خواهد شد.

وی افزود برگزاری این اعتصاب هنوز قطعی نشده است، زیرا نمایندگان اتحادیه صنف کارکنان هنوز هم در حال بررسی برخی اطلاعات جدید در خصوص این اعتصاب هستند. وی در ادامه گفت اتحادیه صنف کارکنان بریتیش ایرویز اکنون از لحاظ قانونی موظف است تا دو هفته پیش از برگزاری هر گونه اعتصاب، در این خصوص اطلاع رسانی کند.

خدمه پروازهای بریتیش ایرویز در ناوگان ترکیبی این شرکت از مدت ها پیش با مسئولان در خصوص حقوق خود اختلاف داشته اند و در سال ۲۰۱۷ چند بار اعتصاب کرده اند. آغاز این اعتصاب احتمالی در حالی است که سامانه های فناوری اطلاعات شرکت بریتیش ایرویز هفته گذشته از کار افتاد و باعث سرگردانی بیش از ۷۵ هزار مسافر شد.

مسئولان شرکت بریتیش ایرویز پیشتر اعلام کرده اند در زمان برگزاری اعتصاب های کارکنان، توانسته اند با استفاده از خدمه پروازی ناوگان ترکیبی خود به همه مسافران بر اساس برنامه ریزی خدمات ارائه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج