جاباما
۵۴۳۱۶۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با دوچرخه الکتریکی Strom آشنا شوید

دوچرخه های برقی امروزه به یکی از محبوب ترین روش های حمل و نقل در شهرهای پیشرفته در دنیا تبدیل شده اند. این دوچرخه ها انواع مختلفی دارند که برای تردد در مسیرهای مختلف طراحی شده اند. نوعی از این دوچرخه ها دارای چرخ های پهن است و برای عبور از مسیرهای خاکی و ناهموار مناسب است. جدیدترین نمونه از این دوچرخه ها، Strom نام دارد.

وب سایت تک شات: دوچرخه های برقی امروزه به یکی از محبوب ترین روش های حمل و نقل در شهرهای پیشرفته در دنیا تبدیل شده اند. این دوچرخه ها انواع مختلفی دارند که برای تردد در مسیرهای مختلف طراحی شده اند. نوعی از این دوچرخه ها دارای چرخ های پهن است و برای عبور از مسیرهای خاکی و ناهموار مناسب است. جدیدترین نمونه از این دوچرخه ها، Strom نام دارد.
با دوچرخه الکتریکی Strom آشنا شوید

این دوچرخه برای ساده تر کردن تردد، به قابلیت های مختلفی مجهز است. بسته به مدل، این دوچرخه دارای موتورهای ۲۵۰ و ۳۵۰ واتی است و حداکثر سرعت آن به ۳۲ کیلومتر بر ساعت می رسد. باتری لیتیومی این دوچرخه خیال شما را برای تردد در هر روز راحت می کند، چرا که با یک بار شارژ، می توانید بیش از هشتاد کیلومتر را طی کنید.

کاربران دوچرخه می توانند میزان کمکی که از موتور برای حرکت دریافت می کنند را تعیین کنند. می توان هدایت آن را به طور کامل به موتور سپررد، یا اینکه فقط با انرژی حاصل از پا زدن خودتان به جلو بروید و یا ترکیبی از این دو.

روی دسته های این دوچرخه یک نمایشگر ال سی دی قرار دارد که از آن برای نمایش اطلاعات استفاده می شود. از جمله این اطلاعات می توان به میزان باتری باقی مانده، سرعت، مسافت طی شده و میزان کمک دریافتی از موتور اشاره کرد.

یک کنترل که در سمت چپ روی دسته دوچرخه قرار گرفته به کاربر امکان تنظیم میزان کمک دریافتی از موتور را فراهم می کند.

چراغ های LED که روی بدنه این دوچرخه قرار گرفته کمک می کنند در شب بهتر دیده شود. ورودی USB برای شارژ کردن گوشی هوشمند نیز در آن تعبیه شده است.

انتظار می رود این دوچرخه اواسط تابستان و با قیمت ۸۹۹ دلار عرضه شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج