۵۴۲۷۳۲
۵۱ نظر
۵۰۰۶
۵۱ نظر
۵۰۰۶
پ

توضیح نبویان درباره ادعای تحویل دادن حاج قاسم

نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از برجام گفتند اگر می خواهید تعهدات خود را انجام دهیم باید FATF را اجرا کنید، گفت: بر اساس FATF اگر ایران تمام دستورات گفته شده در ایران قرارداد را انجام نداد، این نهاد مجددا اقدامات ماقبل را به ما تحمیل خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها بعد از برجام گفتند اگر می خواهید تعهدات خود را انجام دهیم باید FATF را اجرا کنید، گفت: بر اساس FATF اگر ایران تمام دستورات گفته شده در ایران قرارداد را انجام نداد، این نهاد مجددا اقدامات ماقبل را به ما تحمیل خواهد کرد.

نبویان با عنوان تعهدات ایران در برجام و fatf در خبرگزاری دانشجو برگزار شد با بیان اینکه پیروز انتخابات مردم عزیز و سربلند انقلاب هستند و این مردم شایسته خدمت هستند، گفت: امیدواریم مسئولان مشکلات بیکاری و اشتغال را حل کنند.

وی با بیان اینکه صحبتی از بنده پخش شد و برخی بد اخلاقی سیاسی کردند، اظهار داشت: گفته شد که من ادعا کردم که طرف مقابل تعهد داده که حاج قاسم سلیمانی را تحویل غربی ها بدهند. من اسناد محرمانه‌ای ندارم و تمام این اسناد غیرمحرمانه هست.

نبویان ادامه داد: فردو به لحاظ غنی‌سازی و دانش غنی سازی تعطیل شده است و حتی وقتی قرار شد جای انبار کردن سانتریفیوژهای اضافه را مشخص کنند با دستور آمریکا در نطنز انبار شد.

نماینده سابق مجلس افزود: آقایان اراک را با افتخار و با دستور آمریکا بتن ریختند و در بند ۷۴ تا ۷۸ برجام نیز اجازه بازرسی از تمام مراکز نظامی را داده اند.

وی با بیان اینکه در برابر نابود کردن ذخیره ۲۰ درصد گفتند که ما ۵ کیلو ۵ کیلو به شما می دهیم، تصریح کرد: قرار بود در برابر این تحریم‌ها برداشته شود ولی همان اول گفتند ۷۵ درصد تحریم ها برداشته نمی شود.

نبویان با اشاره به اینکه در برجام نیز از ۴ نوع تحریم ها فقط گفتند دو نوع آن را بر می داریم، خاطرنشان کرد: قرار بود ابزار اقتدار ما یعنی هسته‌ای در برابر لغو کل تحریم‌ها باشد. تا امروز که حدود یک سال و نیم از اجرای برجام می گذرد روابط بانکی برقرار نشده؛ رهبری این مسائل را گفتند ولی آقایان گوش نکردند.

نماینده سابق مجلس تاکید کرد: آمریکایی‌ها بعد از برجام گفتند اگر می خواهید تعهدات خود را انجام دهیم باید fatf را اجرا کنید؛ ثمره اجرای این تعهد اگر آنها بخواهند، تحویل دادن امثال سردار سلیمانی و خیلی افراد دیگر است.

وی در همین راستا خاطرنشان کرد: fatf چندین گروه دارد و مهم‌ترین گروه آن گروه بررسی‌های مالی است و جالب است که مسئول شناسایی کشورهای پرریسک همان کسی است که مسئول تحریم های ایران در آمریکا است.

نبویان با اشاره به اینکه عنوان همه الزامات در fatf توصیه است ولی نباید گول این لفظ را خورد چون همه اینها الزام آور است، گفت: آیا واقعا بانکداری ایران از بانک داری سومالی عقب افتاده تر است؟ دقیقا کشورهایی که با آمریکا درگیرند در لیست سیاه هستند.

وی با تاکید بر اینکه دولت به دستور آقای روحانی fatf را از طریق آقای طیب نیا امضا کرده است، اظهار داشت: این دولت قهرمان قراردادهای محرمانه است.

نماینده سابق مجلس با طرح این سوال که چرا دولت ۲۰۳۰ را بر خلاف قانون به مجلس نیاورد و حتی fatf را نیز به مجلس نیاوردند و بعد از چندماه دوستان ما در مجلس از طریق سایت fatf متوجه شدند که آقایان امضا کرده اند، تصریح کرد: بر اساس fatf اگر ایران تمام دستورات گفته شده در این قرارداد را انجام نداد، این نهاد مجددا اقدامات متقابل را به ما تحمیل خواهد کرد.

نبویان افزود:نکته دردآور این است که اگر ایران همه دستورالعمل ها را انجام داد نیز فقط طرف مقابل برای گام‌های بعدی فکر خواهد کرد! این یعنی روابط بانکی هم برقرار نمی شود.

نماینده سابق مجلس خاطرنشان کرد: دوستان می‌گویند ما بخشی از تعهدات را عمل می‌کنیم ولی fatf تاکید دارد که اصلا اجرای بخشی از تعهد معنا ندارد و باید کل تعهدات انجام شود.

وی افزود: زمستان ۹۴ ما در مجلس قانون مبارزه با پولشویی را تصویب کردیم ولی در تبصره ۲ ماده یک تاکید کردیم که اعمال سازمان های آزادی بخش که برای آزادی ملت‌ها اقدام می کنند مشمول این قانون نمی شوند.

نبویان با اشاره به اینکه بنابر اعتراف خود آقای طیب نیا کارگروه مالی تاکید دارد که این تبصره باید حذف شود، گفت: در بیانیه fatf امده که ایران تامین کننده مالی گروه های تروریستی است و آقایان هم این را پذیرفته اند.

نماینده سابق مجلس در همین زمینه افزود: بر اساس این تعهد یعنی سپاه قدس و مردمی که کمک به حزب‌الله می‌کنند هم حامی تروریست‌ها هستند.

وی با بیان اینکه در قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل بسیاری از افراد ایرانی در لیست تحریم‌ها باقی می‌مانند که نام سردار قاسم سلیمانی نیز جزو لیست تحریم‌ها باقی مانده است، گفت: در قطعنامه ۲۲۳۱ لیست افراد تحریمی از سوی آمریکا موسوم به «sdn» نام حاج قاسم سلیمانی در بین افراد تحریمی باقی مانده است.

نبویان با اشاره به اینکه در fatf از ما خواسته‌اند که اموال و دارایی افراد مشمول تحریم را توقیف کنند، گفت: در بخش دیگر نیز آمده که باید این افراد را نیز مجرم هم بدانند. دولت آقای روحانی رفته تعهد داده که آنچه غرب تحریم کرده آنها نیز مورد تحریم قرار دهند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه چند ماه پیش سپاه از بانک ملت و سپه خواست که پول این نهاد را جا به جا کنند ولی این دو بانک این اقدام را به دلیل همین تعهد انجام ندادند، خاطرنشان کرد: خودمان متعهد شدیم که آنچه fatf علیه ما می‌گوید را اجرا کنیم.همین الان رابطه بانکی قطع است و آقایان با چمدان پول جابه‌جا می‌کنند ولی تعهد دادند که این کار را هم نکنند.

وی ادامه داد: در fatf تعهد داده‌اند که درباره معاضدت قضایی بالاترین سطح همکاری را اجرایی کنند؛ یعنی باید در ایران این سازوکار را ایجاد کنید که هرچه آنها گفتند در زمینه توقیف اموال و استرداد مجرم را نیز اجرا کنند. این یعنی اگر دادگاهی در آمریکا حکم بازداشت مثلا حاج قاسم را درباره تامین مالی تروریسم بدهد آقایان تعهد داده اند که وی را مسترد کنند.

نبویان افزود: ادعای من درباره این مساله کاملا مستند به متن fatf بود و این بهانه‌ای شد که مردم متوجه شوند چه تعهداتی در این قرارداد داده شده است.

وی تاکید کرد: به جای بداخلاقی و فحاشی و تهدید به دادگاه، خواهش می‌کنیم مسئولان اندکی به منافع ملی فکر کنند.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اینکه خود آقای ظریف در مجلس متنی را نشانش دادند که گفت من تا حالا این بخش را ندیده ام، اظهار داشت: نمی دانم فرد جاسوس دستگیرشده در تیم هسته‌ای چقدر در این قرار داد نقش داشته است.

نبویان با بیان اینکه هر تیم هسته‌ای که آقای روحانی مسئول آن بوده در آن جاسوس پیدا شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری و نظام جلوی اجرای تعهد fatf را گرفتند و از اینجا می‌فهمیم کسی که حافظ ناموس و ملت ماست امثال حاج قاسم هستند.

وی در عین حال تاکید کرد: تعهد fatf هم‌اکنون اجرایی نیست و ادعای بنده نیز این بود که آقایان فقط تعهد آن‌ را داده اند.

نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه در fatf ناظر فعالیت دیگر کشورها، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی هستند، گفت: جالب است که این دو رژیم خود قراردادfatf را امضا نکرده اند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه ما در زمینه سند ۲۰۳۰ فقط میخواهیم که دولت اصل ۷۷ قانون را اجرا کند چون این سند تعهد الزام آور است، تصریح کرد: چرا بدون اطلاع به مجلس سند ۲۰۳۰ را امضا کردید؟ دولت قانون گریزی شدیدی دارد و نه به مجلس و نه شورای نگهبان و نه دیگر نهادها پاسخ نمی‌دهد.

نبویان ضمن تاکید بر اینکه حاضرم در موضوع برجام با شخص آقای روحانی، ظریف و عراقچی و دیگر افراد مطلع به صورت زنده در تلویزیون مناظره کنم، گفت: آقای ظریف رسما در مجلس گفت که یک کلمه درباره برجام به شما نخواهیم گفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرح همه این موضوعات ناشی از شکست در انتخابات است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی باحالی یعنی واقعا فکر میکنی ما هسته ای را کامل داریم؟؟
        واقعا فکر میکنی که تحریم ها برداشته شده است؟؟
        کمی تعصب را کنار بزار عزیز دل برادر

      • علیرضا

        دوست عزیز شکستی در کار نیست افتخار ما اینه دشمنامونو پای صندوق رای اوردیم

    • محمد

      ماستمالي كه ميگن همينه حالا نميدونم قسم جلاله رو چطوري بايد ماستمالي كرد...!!!

      پاسخ ها

      • محمد

        اگه یه ذره اعتقاد به دین اسلام باشه وتبعات قسم راست را هم بدونن که بعید می دونم ندونن
        اونوقت قسم دروغ را باید چکار کنند
        حتما ایشون راهی برای برطرف کردن ذمه قسم دروغ دارند که ما نمی دانیم

    • بدون نام

      اینم جدیدن پیداش شده یه چیزی بگه

    • بدون نام

      بپا خودتو تحویل ندن!!! نتیجه ی انتخابات اینقد براتون سخته ک برا خراب کردن دولت روحانی دست ب هر کار و دروغی میزنید

    • بدون نام

      خبرگزاری فارس که در گند مالی و ماست مالی سابقه طولانی داره
      خجالت بکشید از خدا از شهدا از مردم , واقعا با این همه سیاه نمایی و تخریب به کجا می رسید ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خواهشا اسم شهدا را نیار
        شماها دارید کجا زندگی میکنید؟؟
        یعنی متوجه نشدید که آب سنگین اراک را بتن ریزی کردند؟؟؟؟

    • بدون نام

      آقای نبویان مرد نیستی که پای حرفت نمی مونی , این همه آسمون ریسمون بافتی که گندی که زدی رو جبران بکنی؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • رضاداودی

        تواصلن میدونی آب سنگین چیه که بتن بتن میکنی؟بدبخت مردم ازگرسنگی دارن تن فروشی میکنن اونوقت امثال شماهم بتن بتن وآب سنگین راه انداختی!!!آب سنگین زمانی خوبه که ابرقدرت باشی نه زیرپرچم روسیه کل دریای خزرراچراغ خاموشی ببخشی ...چراباختن دریای خزررونمیگی؟روتون نمیشه بگی؟دنبال بتن اراکی؟اون که سه ماهه میشه دوباره درستش کردولی میتونی دریای خزر رو از روسیه پس بگیری؟نه بابا توی عالم رفاقت دیگه اگه چیزیوبخشیدی دیگه زشته پس بگیری!!!!

    • بدون نام

      دادش اون قسمی که خوردی چه .میگفتی ب ای مردم گوش کنید ی حرف مهمی دارم واستون خوب گوش کنید حالا چرا رنگ عوض کردی.بس کن این همه سیاه نمایی.

    • بدون نام

      آقای محترم اینها که گفتی یعنی چی شد ببخشید خیلی برات سخت هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی نفهمیدی چی شد؟؟؟
        بزار برات بگم
        کل هسته ایمون نابود شده و هنوز امثال شما خوابند و درگیر تعصب

    • بدون نام

      شما گفتین تعهد کتبی داده ظریف حالا میگید اگه بخوان اجرا کنن باس این کارو بکنن‌.واقعا که

    • بدون نام

      نمیدانم؛ اگر حرفهای ایشان صحیح باشد! از ایرانی بودنم.. شرمنده متاسفم! که ایتچنین امتیازهایی به بیگانگان دادیم!!!؟

    • بدون نام

      مگه مجبور ی حرف بزنی؟
      در یک دوره غفلت ناشی از رد صلاحیت های گسترده آدمهای اینچنین مجال یافتند میدان داری کنند.
      فقط هم خسارت میزنند اونم با حرف بیخود و بیجا مثلا بازوی ملت ایران را (حاج قاسم) را در حد ی پایین میآورد که آدم شرم میکند.یا همین اورانیوم ترا بخدا پنجاه کیلو بهش بدین ببینم چکار میکنه.

    • بدون نام

      قافیه تنگ آمده و ایشان از ترس دادگاه دارن توجیه میکنن

    • بدون نام

      همه این مشکلات را دلواپسان درست کردند و گرنه برجام به خودی خود عیبی نداره

    • بدون نام

      وامصیبتاه برجام هزاران برابر بدتر وبدتر از قرارداد ترکمنچای است
      متاسفانه این دولت مثل کودکی است که الماس را داد و بجایش پفک گرفت و خوشحال و سرمست از پاکت پفکی است که در دست دارد

    • بدون نام

      کجای دنیا تعطیل کردن مراکز علمی و ریختن سیمان در مراکز اتمی افتخاره مطمئنا آیندگان به خواهند خندید

    • بدون نام

      قوه قضائیه باید ورود کند.هم تهمت زده هم تشویش اذهان کرده.هم خلاف مصالح کشور حرف زده.بسم الله

    • بدون نام

      اینم جدیدن پیداش شده یه چیزی بگه

    • علی ببین قسم

      اقای محترم برای بقیه این مطالب هم قسم میخوری که راست گفته ویاخداناکرده دروغ به احترام لباست واعتقادات دیگران چرا باید برای دنیای دیگران دینمان را .....!!!؟؟

    • بدون نام

      حیف اون شالی که توسرته

    • ترسو

      من موافق مناظره هاشون هستم ، خيلي سرگرم كننده است ، ضمن اينكه اطلاعات !؟ مردمو بالا ميبره و در كل مفرّح ذاته !!!!

    • پولاد علمدار

      جناب آقای نبویان
      به پیر به پیغمبر انتخابات تموم شد

    • بینام

      لعنت براین دولت غربزده ....
      تمام صحبتهای این آقامتاسفانه صحیح وکاملا درسته.....دوستانی که تهمت دلواپسان و...رامیزنید...دوستانی که میگندبه خاطرشکست انتختبات این حرفهارامیزنندمطمئن باشیدبه زودی همه چیزمشخص خواهدشد....فقط صبرکنیدهرچندکه انسانی که نخادبیداربشه نمیشه بیدارکرد...دلم به حال تمام شهداومابازماندگان میسوزه

      پاسخ ها

      • با نام ونشان

        دلت برای خودت بسوزه،از خون شهدا مایه نزار.چرا هر وقت کم می اورید خون شهدا را وسط می کشید؟شهدا متعلق به ایران هستند..برادر من شهید شد که ایران آزاد بماند.نه اینکه تندروهایی که قصد اسارت ایران را دارند،ودعی شوند..

      • رضاداودی

        تونمیخاددلت به حال شهدابسوزه چون اوناجاشون پیش خداخوبه....تودلت به حال خودت وهموطنت بسوزه که ازگرسنگی وبیکاری اختلاس ودزدی همین آقایون وسیاستهای غلطشون که منجربه تحریم شددارن تن فروشی میکنن که شکم سیرکنن اونوقت توبفکرهسته ای هستی...صنعت هسته ای ماسرجاشه ونابودهم نشده فقط یکم روی اصول بین المللی ماچن تامحدودیت پذیرفتیم که اونم زمان داره وتموم میشه...توبفکراختلاسهاودزدیهای آقایون حزب وجناحتون باش.

    • آگاه سیاسی

      متاسفانه همه صحبت های ایشون صحیح و مستند به متن تهدنامه است.لطفا دوستان اینقدر جناحی به مسائل نگاه نکنند و مدام در پی تخریب باشند ،بحث از منافع ملی است.چون کرسنت
      ایشون نیز درخواست مناظره (اون هم زنده دادند) خوب برند باهاش مناظره کننند!
      امیر کبیر گفت مملکت مردم آگاه میخواد تا رو خدا از نگاه جناحی اصولگرا اصلاح طلب خارج شیم و حق طلب باشیم.ممنون درپناه حق

    • کاکایی

      ما از این گفته ها چیزی جدید نخواندیم..اینهارا ما هم میدونستیم آقای محرمانه ..اینهارا دراوآیل گرماگرم مذاکرات برای ملت آشکار کردند..چیزی جدید نیاوردی حضرتعالی..فقط بایستی معذرت خواهی کنید..از گفته هایت در آن روز ..این جدید است وبس..

    • علیرضا

      آقای نبویان : اینهمه رجزخوانی ، آخرش نمی‌دانیم طرح این اظهارات به چه نتیجه‌ای رسیده ای ؟

    • بدون نام

      این دروغها. برای ماست مالی قسم دروغیه که نبویان خورذه , دروغ که شاخ و دم نداره خجالت بکشید از این همه تخریب دولت به هیچ جا نخواهید رسید

    • بدون نام

      اقایان خواهشا حرف رو ببینید کار به شخصیت نداشته باشید...
      سند حرفهای ایشون مشخصه بررسی کنید

      اگه حرف صحیح باشه که واویلا .....واویلا ....
      واقعا روحانی و دولتش باید جوابگو باشن...
      اگر هم حرفش خلافه که هر کی میخواد باشه...حرفش اشتباه است

    • بدون نام

      بعصی ها متاسفانه فکر میکنند چون به روحانی رای دادند و اون رئیس جمهور شده باید تمام اقداماتش دربست پذیرفته بشه و هیچ انتقادی از اون نشه مثل روز روشن که این قراردادها خیانت باره شما داری از خیانت به کشور دفاع میکنی و جلوی حرف حق موضع میگیری شما که به روحانی رای دادین باید بیشتر حساسیت به خرج بدین در مورد وعده ها و عملکردش و الا مدیون مردم هستید

    • بدون نام

      جای تاسف واقعا جای تاسف . هر چه بیشتر مصاحبه و مطالب اینگونه افراد منتشر می شود عمق جهالت بیشتر مشخص می شود. تمامی مشکلات ناشی از نادانی است و در این آشفته بازار یک عده خوب سوء استفاده می کنند

    • بدون نام

      اقای نماینده سابق مردم به چه زبانی به شما حالی کنن که شماوامثال شماتندروها جایی میانشان ندارید والله اگه روحانی ودیگران هم نتونن برای مشکلات کاری بکنن مردم از شما وهمفکراتون متنفرن.

    • بدون نام

      خوبه فیلمت هست ، هیچ توجیهی نداره تهمتت...من جای ظریف باشم میندازمش زندان تا بفهمه یه من ماست چقد کره داره

    • بدون نام

      آقای نبویان و دوستای دلواپسش چون همه چی را از دست دادن،حالا با این میخوان خودی نشون بدن.عمو حناتون برا مردم رنگی نداره.

    • بدون نام

      هردم ازاین باغ بری میرسد تازه ترازتازه تری می رسد

    • بدون نام

      رومخ مردم راه نرید ی موی حاج قاسم که سهله ی موی کوله بران عزیزمان راهم به هیچ سگی تحویل نمیدهیم مطعن باشید ظریف اینجوری نگفته ونخواهدگفت

    • بدون نام

      خداروشكر اين ديگه تو مجلس نيست

    • بدون نام

      ظریف در مجلس گفت محرمانه است ویک کلمه نمی گوبم

    • Immortal

      چون ظریف گفته محرمانه ست اینام دور برداشتن هر دروغی که دلشون میخواد تحویل ملت میدن!! فیلم چندتا از سخنرانیهای ظریف تو ژنو و جاهای دیگه موجوده برید ببینید چقدر قاطع و صریح جواب میده و از حقوق ملت ایران دفاع میکنه امکان نداره اون ادم همچین باجی به کشورای دیگه بده...ظریف قدیس نیست ولی همچین کاریم نمیکنه.

    • بینام

      نبویان واقعا شرم اوره این حرفهات یعنی شکست درانتخابات اینقدر برایت سنگین بود که هر از دهانت خارج میشه نبویان کجایی دقیقا کجایی ؟خخخ

    • خشایار

      بدین برین تند تند امضا کنین همه چیرو بدین بره بقیه عهد هجرین شما میفهمین

    • بدون نام

      اصلا میدونه fatf چیه ؟
      Financial Action Task Force
      این آقا همش میگه fitf رو امضا کردن درحالی که fatf اصلا قرار داد نیست بلکه یک سازمانه.

    • بدون نام

      مردم به روحانی رای دادند تا با دیپلماسی فعال تکلیف نوع روابط ایران وغرب را روشن بکند. دوره دوستی ودشمنی در عرصه روابط خارجی گذشته ،امروز کشورهای درجه یک دنیا بر اساس منافع مشترک رابطه دارند. مثلا روسیه وآمریکا در عین رقابت به دنبال تقویت مواضع مشترک برای حفظ منافع ملی خود هستند،کاری بس دشوار اماممکن البته توسط یک تیم دیپلماسی در جه یک .ماهم اگر سالهای قبل به جای ترس ونگرانی از ارتباط با غرب وآمریکا برای کسب منفعت ملی ایران روابط حکیمانه ای داشتیم ،انرژی هسته ای ودیگر پیشرفتهای فنی با هزینه وتبعات بسیار کمتری در کشور فراهم گردیده بود ،پس درود بر دیپلماسی سخت ودشوار اما عالمانه

    • آوا

      من طرفدار آقاى رييسي هستم
      ولى اينكه آقاى سليمانى قراره دست آمريكايى ها بدن دروغه
      در ضمن كسى كه در اين انتخابات شكست خورده دشمنان ايران اسلامى هستن
      و كسى كه در انتخابات پيروز شده ملت عزيز وبزرگوار وشريف ايران هستن

    • رضاداودی

      آقای غرویان دریای خزرروبخشیدن ننگش بیشتره یابتون ریختن تویرآکتور آب سنگین اراک؟؟چرااونجاشونمیگی؟بصلاح نیست مگه نه؟یاجزو ماموریتت نیس؟نکنه هنوزم منتظری رای بیاری؟نه عزیزم مردم دیگه نه چپتون رومیخان ونه راستتون...چون همتون دروغگوی حرفه ای هستین...فقط خواهش میکنم ازاسم شهدابرای منافع حزبی خودت استفاده نکن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج