۵۴۰۶۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پنج سوال از تابستان داغ منچستر

منچستریونایتد تابستان پرمشغله‌ای را پیش رو دارد.

آی‌اسپورت: منچستریونایتد تابستان پرمشغله‌ای را پیش رو دارد. ژوزه مورینیو به تعطیلات رفته و اد وودوارد، معاون اجرایی باشگاه مانده با یک فهرست خرید. آنها امیدوارند که پیش از آغاز تور پیش‌فصل یونایتد که از ۱۸ تیر شروع می‌شود، چند خرید جدید داشته باشند. سران یونایتد این را پذیرفته‌اند که بازار امسال چالش‌های بسیاری دارد، چرا که باشگاه‌های لیگ برتری درآمد بیشتری از حق پخش تلویزیونی دارند و به جز آنها، غول‌های اروپا مانند رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ و همینطور سران جدید باشگاه اینتر، به دنبال خرج کردن هستند. یونایتد باید به پنج پرسش در تابستان پاسخ بدهد.
چه پست‌هایی نیاز به تقویت دارد؟

مورینیو به دنبال یک مدافع، یک هافبک و یک مهاجم است اما مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ و ابهامات درباره آینده او، به این معناست که یک مهاجم دیگر هم باید به فهرست خرید اضافه شود. یونایتد می‌خواهد حداکثر چهار بازیکن بخرد. منابع نزدیک به یونایتد گفته‌اند که نباید انتظار تحول تیم را داشت و اوضاع مانند زمان لوییس فان‌خال نیست که در تابستان تیم را زیر و رو می‌کرد. مورینیو چند بازیکن را در پست‌های مختلف در نظر گرفته که مطابق شرایط دلخواه او هستند و باید دید که وودوارد و تیمش کدام‌ها را می‌توانند بخرند. مایکل کین، مدافع برنلی در صدر فهرست مدافعان قرار دارد. یونایتد در سال ۲۰۱۵ او را به برنلی فروخت و ۲۵ درصد از مبلغ فروش او به باشگاه‌های دیگر به یونایتد می‌رسد. به این ترتیب، این باشگاه دست بالا را در خرید این بازیکن دارد. همچنین اریک دایر، هافبک تاتنهام و ویلیان، بال چلسی هم مد نظر باشگاه هستند. روملو لوکاکو از اورتون و آندره‌آ بلوتی از تورینو هم در پست مهاجم زیر نظر قرار گرفته‌اند.
آنتوان گریزمان چه می‌شود؟

این بازیکن فرانسوی مدت‌هاست که مورد توجه منچستریونایتد است. او هفته گذشته در مصاحبه‌ای با یک شبکه تلویزیونی فرانسوی گفت که انتقال او به اولدترافورد ممکن است و احتمال آن هم شش از ده است. منچستریونایتد در این مدت به لیگ قهرمانان اروپای فصل بعد هم راه پیدا کرده و یکی از موانع حضور گریزمان برداشته شده است. سران یونایتد می‌دانند که مبلغ فسخ قرارداد او در اتلتیکو مادرید ۱۰۰ میلیون یورو است و این باعث می‌شود او گزینه جذابی برایشان باشد. اگر مبلغ فسخ در قرارداد او وجود نداشت، باشگاه‌های دیگر ممکن بود جنگ قیمت به راه بیندازند و قیمت او را بالاتر ببرند اما اکنون مشخص است که قیمت گریزمان از ۱۰۰ میلیون یورو فراتر نخواهد رفت.
قرارداد زلاتان تمدید می‌شود؟

روز به روز، این احتمال کم می‌شود. یونایتد می‌تواند به زلاتان پیشنهاد کند که قراردادش را یک فصل دیگر تمدید کند اما اوضاع با آسیب‌دیدگی او از ناحیه زانو پیچیده شده است. این بازیکن سوئدی تا زمستان دور از میادین است و تمدید قرارداد او به این معناست که یونایتد مبلغ بسیاری باید بپردازد تا زلاتان را تنها برای چهار ماه در اختیار داشته باشد. ابراهیموویچ البته می‌تواند در تابستان به‌صورت آزاد از یونایتد جدا شود، روی مصدومیتش و آمادگی‌اش کار کند و سپس در ابتدای فصل ۲۰۱۸ MLS به یک تیم آمریکایی/کانادایی بپیوندد.
چه بازیکن دیگری از یونایتد می‌رود؟

با توجه به صحبت‌های وین رونی پس از فتح لیگ اروپا،احتمال زیاد کاپیتان یونایتد از این تیم جدا می‌شود و به اورتون یا یک لیگ خارجی می‌رود. درباره آینده لوک شاو و ماتئو دارمیان هم تردید وجود دارد، هرچند که مورینیو در پست مدافع چپ در این فصل مشکل داشته است. همچنین، منابع نزدیک به باشگاه گفته‌اند که سران یونایتد به پیشنهادهای رسیده برای کریس اسمالینگ گوش خواهند کرد. این در حالی است که این بازیکن در فینال لیگ اروپا، به‌جای فیل جونز در ترکیب ثابت تیم قرار گرفت. قرارداد مایکل کریک هم در تابستان منقضی می‌شود اما انتظار می‌رود که این قرارداد یک سال دیگر تمدید شود. داوید دخئا دوباره مورد توجه رئال است ولی یونایتد قصد نگه داشتن او را دارد. از قرارداد عدنان یانوزای هم یک سال مانده است. او فصل ضعیفی را به‌صورت قرضی در ساندرلند گذراند و احتمالا از یونایتد خواهد رفت.
مسائل دیگر چطور؟

ساختاردهی مجدد تیم‌های پایه و شبکه استعدادیابی ادامه خواهد یافت. یونایتد مربی تیم زیر ۲۳ساله‌هایش را معرفی خواهد کرد. نیکی بات پس از وارن جویس هدایت این تیم را به عهده داشته ولی او به پست رییس آکادمی برخواهد گشت. یونایتد باید مساله قرارداد یکی، دو بازیکنش را هم برطرف کند، چرا که آندر هررا، دالی بلیند و سرخیو رومرو وارد سال‌های پایانی قراردادشان می‌شوند. صحبت‌های اولیه، به‌ویژه با هررا باید زودتر شروع شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج