۵۴۰۵۳۸
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

مشمولان معتاد معاف نمی‌شوند

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای با تاکید بر اینکه مشمولان معتاد از خدمت سربازی معاف نمی‌شوند، گفت: قانونی تحت عنوان معافیت مشمولان معتاد نداریم و افرادی که به انواع مخدر اعتیاد دارند، قبل از اعزام به خدمت سربازی در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و پس از ترک مواد مخدر به محل خدمت سربازی اعزام می‌شوند.

خبرگزاری ایلنا: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای با تاکید بر اینکه مشمولان معتاد از خدمت سربازی معاف نمی‌شوند، گفت: قانونی تحت عنوان معافیت مشمولان معتاد نداریم و افرادی که به انواع مخدر اعتیاد دارند، قبل از اعزام به خدمت سربازی در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و پس از ترک مواد مخدر به محل خدمت سربازی اعزام می‌شوند.

سردار موسی کمالی، رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات رییس کمیسیون اجتماعی مجلس درباره معافیت سربازان معتاد و اینکه نیازمند مصوبه قانونی مجلس است، گفت: هیچ قانونی برای معافیت مشمولان و سربازان معتاد به انواع مواد مخدر نداریم و به نظرم در آینده هم هیچ طرحی در این خصوص نخواهیم داشت.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: اخباری در خصوص معافیت سربازان معتاد در رسانه‌ها منتشر شده که لازم است آن را شایعه بخوانم، چرا که ما قانونی تحت عنوان معافیت مشمولان یا سربازان معتاد نداریم.

سردار کمالی با اشاره به قانون ۳۹ خدمت وظیفه عمومی گفت: طبق تبصره ۳ از ماده ۳۹ قانون خدمت وظیفه عمومی افرادی که به انواع مخدر اعتیاد دارند، قبل از اعزام به خدمت سربازی در کمپ‌های ترک اعتیاد نگهداری و پس از ترک مواد مخدر به محل خدمت سربازی اعزام می‌شوند.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: لازم به ذکر است که مدت ذکر شده جزو خدمت سربازی محسوب نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوبه بقیه را هم معتاد می کنند

    • بدون نام

      طرح خوبیه از معتادان کم میشود ، فکر کن اینا برن سربازی

    • بدون نام

      واقعا رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس این حرف رو زده آخه هیچ آدم عاقلی این حرف رو میزنه اینجوری که آمار معتادا میره بالا اونوقت تمام مشمولین معتاد میشن واقعا معضلات اجتماعی رو کمیسیون اجتماعی اینجوری حل میکنه متاسفم.

    • بدون نام

      خوبه این معتادهاراروی ایست بازرسی بزارن دیگه موادترانزیتی رد میشه دیگه باسرنیزه به جای سیخ استفاده می کنن

    • بدون نام

      ماهم داریم سربازفراریه چیز هم روش میدیم بیایدببرید

    • بدون نام

      این سربازی به خدا خیلی ظلمه اونم 2 سااااال!
      بقیه دنیا هم سربازی هست یا اجباری نیست یا 6 ماه نهایتا 1 ساله نه 2 سال. با لیسانس و فوق لیسانس بریم سربازی حقوق ماهانه ای هم که میدن معادل دو روز حقوق یه کارگر ساده است.
      نه میشه کار کرد نه میشه درس خوند نه میشه ازدواج کرد به خدا افسردگی گرفتم از فکر این سربازی فقط دارم پاکت پاکت سیگار میخرم دود میکنم

    • بدون نام

      فقط خواهشاً یک سری به پادگان های دور افتاده بزنید ببینید چه خبره و چجوری مثل نقل و نبات مواد مخدر استعمال میشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج