۵۴۰۴۸۷
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

درگیری خانوادگی در تهران، رنگ خون گرفت

درگیری فامیلی بین ۶ دایی و ۳ خواهرزاده در پارک ابوذر تهران با قتل یکی از دایی‌ها به پایان رسید.

خبرگزاری فارس: درگیری فامیلی بین ۶ دایی و ۳ خواهرزاده در پارک ابوذر تهران با قتل یکی از دایی‌ها به پایان رسید.
در ساعت ۲۲:۰۰ مورخه ۴ خرداد ۹۶ وقوع یک نزاع و درگیری دسته جمعی در منطقه رهبر - پارک ابوذر به کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس اعلام شد.

با حضور مأموران و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که درگیری مابین دو گروه از افاغنه صورت گرفته و طی آن فردی به نام "حسین . ح" ( ۳۵ ساله ) از ناحیه چپ قفسه سینه مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته است.

در ساعت ۲۳:۰۰ مورخه ۴ خرداد ۹۶ از طریق بیمارستان لواسان به کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس اعلام شد که علیرغم اقدامات درمانی ، "حسین . ح" به علت شدت جراحت وارد شده فوت نموده است؛ بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همزمان با انتقال "حسین . ح" به بیمارستان، مأمورین کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس در همان شب درگیری و پیش از اعلام خبر فوت مقتول از سوی بیمارستان، اقدام به شناسایی افراد حاضر در نزاع و درگیری و دستگیری ۸ نفر از جمله ۵ برادر مقتول و همچنین سه خواهرزاده آنها می کنند.

با ارجاع پرونده به اداره دهم آگاهی، کلیه افراد دستگیر شده به اداره دهم پلیس آگاهی کارآگاهان اداره دهم منتقل و تحقیقات از آنها آغاز شد.

۵ برادر مقتول در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که درگیری مابین آنها ( ۶ برادر ) از یک سو و سه خواهرزاده آنها از سوی دیگر صورت گرفته و طی آن یکی از ۶ برادر به نام حسین . ح توسط یکی از خواهرزاده های آنها به نام ویس (۲۰ ساله) به قتل رسیده است.

"ویس" که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه ارتکاب جنایت و قتل دایی خود شده بود ، در ادامه تحقیقات پلیسی لب به اعتراف گشود و در ساعت ۱۰:۰۰ مورخه ۸خرداد ۹۶صراحتا به قتل یکی دایی های خود اعتراف کرد.

متهم در اعترافاتش عنوان داشت: برای آنکه مانع از کشته شدن خود توسط دایی حسین ( مقتول ) شوم ، در یک لحظه توانستم چاقو را از دستش گرفته و ضربه ای را به سمتش پرتاب کنم که چاقو به سینه اش برخورد کرد؛ بلافاصله پس از آن من بهمراه دو برادرم محل را ترک کردیم اما پس از دقایقی توسط مأمورین دستگیر شدیم.

متهم در خصوص چگونگی آغاز درگیری نیز به کارآگاهان گفت: بهمراه برادرانم در خانه بودیم که دایی حسین (مقتول) با مادرم تماس گرفت و از او خواست تا من به پارک رفته و در خصوص برخی اختلافات که از مدت ها پیش مابین ما ایجاد شده بود ، صحبت کنیم و موضوع را برای همیشه حل و فصل نماییم.

مادرم از من خواست تا به پارک رفته و با برادرش آشتی کنم؛ به این نیت من به سمت پارک به راه افتادم و دو برادرم نیز به دنبال من به راه افتادند اما در داخل پارک ناگهان متوجه شدیم که تمامی دایی ها ( ۶ دایی ) در آنجا هستند و در واقع آنها قصد و نیت دیگری برای کشاندن ما به آنجا داشته اند.

به محض مشاهده ما ، آنها شروع به کتک زدن ما کردند ؛ در حالیکه به شدت از آنها کتک می خوردم ، در یک لحظه توانستم چاقو را از دست مقتول خارج کرده و ضربه ای را با آن به سمت دایی حسین پرتاب کنم و ... .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بندازیدبیرون این موجودات شر وفتنه رو!! ماخودمون توی مملکتمون کم ازاین داستانها داریم ازافغانستان هم واردات داریم!!!!!

    • ترسو

      بهتر ! يه بدبخت كمتر ......

    • بدون نام

      افاغنه به ما چه ???چرا این خبرباید درج بشه?

    • بدون نام

      این چه طرز حرف زدنه که میگید بندازیدشون بیرون چون افغانین.بالاخره دارن اینجا زندگی میکنن و باید مشکل حل بشه و رسیدگی بشه.فک کنید خدای نکرده یه ایرانی داخل یه کشور دیگه اینکارو میکرد.

    • سلماز

      انقدر که متأسفانه آمار قتل و جنایت افغانها توی ایران بیداد میکنه فکر نکنم هموطنامون توی ممالک بیگانه جنایت کرده باشن که فکر کنیم یه ایرانی تو کشور بیگانه این کارو کرده باشه کاربر محترم..چیزی که پر واضحه اینه که افغانها دیگه از حد گذروندن

    • بدون نام

      بنویسید درگیری افاغنه در تهرون!؟ چرا نیروی انتظامی برابر قانون مصوب اتباع غیر مجاز را دستگیر و اخراج نمیکند؟! همه جایی دنیا به مهاجر غیرقانونی اجازه حضور نمیدن..!؟

    • بدون نام

      احسنت سلماز...

    • بدون نام

      کاربربدون نام 16:04 هرجای دنیا اتباع بیگانه غیرمجازدست به جرم وجنایت بزنن میندازنشون بیرون براشون کدوم کشورهم فرق نداره ضعیفترین کشوردرمقابله بااین موارد ایران هستش حالاشمااگه خیلی مهمان نوازهستیدمیتونیدازخودتون مایه بزارید نه مردم!!

    • بدون نام

      تازه یک خبر جالب گوش کنیداگریک افغانی داخل خودرو شما باشد وپاسگاه کامه مشهد شمارا بگیرد خودروشمارابمدت یک ماه توقیف میکند چه مقصر باشید چه نباشید وافغانی راباتشریفات به کشورش بازمیگردانند بیچاره راننده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج