۵۳۹۱۳۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جعفری: گل محمدی انتخاب بسیار خوبی بود

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی تبریز، گفت: در باشگاه مدرکی دال بر مالکیت ناصر شفق بر باشگاه تراکتورسازی ندیدم اما این بحث چند سالی هست که مطرح می‌شود.

خبرگزاری فارس: محمدحسین جعفری در مورد مطرح شدن بحث مالکیت باشگاه تراکتورسازی از سوی ناصر شفق، عنوان کرد: حرفی که میزنم روی شنیده‌ها است و مدرکی ندیدم. زمانی که شفق مدیرعامل بوده گویا زمانلو مدیرعامل کارخانه تراکتورسازی نامه‌ای به او می‌دهد که بر همین اساس اداره باشگاه به شفق سپرده می‌شود. نامه‌ای بین زمانلو و شفق رد و بدل می‌شود. در این شرایط وقتی شفق باشگاه را اداره می‌کرده او از کارخانه پول دریافت کرده و حتی با ضمانت کارخانه وام گرفته است. بعد از رفتن شفق هم وام‌ها را باشگاه پرداخت کرده است.اینکه در نامه چه نوشته شده و آیا می‌توان آنرا به واگذاری تلقی کرد را بنده نمی‌دانم.

وی در مورد اینکه حتی با دادن آن نامه باز هم کارخانه از باشگاه حمایت می کرده، اظهار داشت: بله همینطور است. وامی که شفق گرفته بود را سال بعد من با سودش بازگرداندم. اگر باشگاه واگذار شده بود خود شفق باید این کار را می‌کرد. شنیدم باشگاه همان زمان مدیریت شفق یک میلیارد پول داده و یک میلیارد و نیم هم برای اداره باشگاه وام گرفته است. از اینکه در نامه زمانلو به شفق چه چیزی نوشته شده و چه تاثیر اجرایی دارد بی اطلاع هستم.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی در مورد اینکه ادعا شده بعد از رفتن شفق مدارکی دال بر صحت این موضوع در باشگاه وجود داشته که معدوم شده است، عنوان کرد: زمانیکه باشگاه را تحویل گرفتم در این مورد هیچ سندی وجود نداشت. در باشگاه یک حسابداری با دو کارمند، یک مسئول دفتر و تعدادی کارمند آکادمی حضور داشتند و باشگاه سیستم اداری و ستادی نداشت.

وی در مورد اینکه آیا چنین ادعایی می‌تواند به نتیجه برسد، گفت: اصلا در این مورد اطلاع کافی ندارم. این مسئله چندسالی هست که مطرح می‌شود. شفق با مسئولان سپاه هم صحبت کرده است. کارخانه تراکتورسازی و بنیاد تعاون بسیج باید این مسئله را بررسی کند و آنها تصمیم بگیرند. آنها بهتر از هر شخص و ارگانی می‌توانند در این مورد تصمیم‌گیری کنند.

جعفری در مورد انتخاب یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید باشگاه تراکتورسازی، عنوان کرد: انتخاب بسیار خوبی است و امیدوارم برای تراکتورسازی اتفاقات خوبی رخ دهد.

مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی در ادامه یادآور شد:با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات برای تراکتورسازی شرایط کار امسال بسیار سخت است. اگر بتوانند بازیکنان سال قبل را حفظ کنند و تعدادی بازیکن بومی به تیم اضافه شود می‌توان کار را به نحوی مدیریت کرد که تراکتورسازی خیلی متضرر نشود. آنچه که برای ما که بیرون از مجموعه هستیم اهمیت دارد این است که تراکتورسازی شخصیت قهرمانی را از دست ندهد. این تیم چندسالی هست که شخصیت قهرمانی پیدا کرده و حیف است که این خصلت باشگاه از بین برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج