جاباما
۵۳۸۴۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

در رؤیای رونالدو شدن؛

رونالدوهای جوان در جام جهانی کره جنوبی

پنج بازیکن با نام رونالدو در جام جهانی جوانان در کره جنوبی حضور دارند.

وبسایت نود: پنج بازیکن با نام رونالدو در جام جهانی جوانان در کره جنوبی حضور دارند.

در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ کره جنوبی پنج بازیکن با نام رونالدو حضور دارند و نکته جالب در مورد این بازیکنان این است که سه نفر از آنها پیراهن شماره ۹ بر تن می کنند. هر سه رونالدوی شماره ۹ در جام جهانی جوانان کره جنوبی گلزنی کرده اند. در ادامه با رونالدوهای جوان دنیای فوتبال آشنا می شویم.

رونالدوهای جوان در جام جهانی کره جنوبی

رونالدو سیزنروس

مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی مکزیک در رقابت های زیر ۲۰ سال در حوزه کونکاکاف برترین گلزن مسابقات شد. والدینش به پاس مهاجم اسطوره ای برزیل، نام رونالدو را برای او انتخاب کردند. گرچه انتخاب نام او به خاطر رونالدوی برزیلی بوده، اما این بازیکن بازی رونالدوی پرتغالی را هم دوست دارد و از بازی او لذت می برد؛ جالب اینکه در هتل محل اقامت این بازیکن در کره جنوبی، کتابی با موضوع زندگی لیونل مسی وجود دارد و رونالدوی جوان مکزیکی در اوقات فراغت به مطالعه این کتاب می پردازد. رونالدو سیزنروس که پیراهن شماره ۹ مکزیک را بر تن می کند، در دیدار برابر وانواتو یکی از گل های تیم جوانان مکزیک را به ثمر رساند. وی معتقد است برخی از ویژگی های بازی رونالدو در بازی او هم دیده می شود و جایگیری و موقعیت سازی را مهم ترین ویژگی بازی خود می داند. برخی کارشناسان فوتبال این بازیکن را رونالدوی سوم دنیای فوتبال می دانند.

رونالدوهای جوان در جام جهانی کره جنوبی

رونالدو ویلکینز

هافبک ۱۷ ساله تیم جوانان وانواتو دیگر بازیکنی است که رونالدو نام دارد و پیراهن شماره ۹ تیمش را بر تن می کند. این بازیکن که در هر دو بازی تیمش در جام جهانی کره جنوبی به میدان رفته، در دیدار برابر مکزیک بسیار عالی کار کرد و یک گل زد و یک پاس گل داد. ویلکینز که متولد آخرین روز قرن بیستم است، اولین بازی خود در تیم های ملی را در سال ۲۰۱۴ و در المپیک جوانان در نانجینگ انجام داد. در آن بازی وانواتو برابر کره جنوبی با نتیجه ۹ بر صفر شکست خورد. وی ۵ بازی در رقابت های فیفا انجام داده اما هنوز طعم پیروزی را نچشیده است.

رونالدو پنا

رونالدو پنا یکی از سه رونالدوی تیم جوانان ونزوئلاست. بازیکن شماره ۹ تیم ونزوئلا ۲۰ سال سن دارد و در پست فوروارد بازی می کند. رونالدو پنا در دیدار با آلمان گل اول تیمش را به ثمر رساند. وی در این رقابتها یک بار هم پاس گل داده و از جمله بازیکنان تأثیرگذار ونزوئلا به حساب می آید. وی در دیدار برابر آلمان اولین بازی خود در رقابت های فیفا را انجام داده و در هر دو بازی خود در بازی های فیفا پیروز شده است. رونالدو لوئیس پنا وارگاس نام کامل این بازیکن است که در این فصل در تیم آتلتیکو لاس پالماس در جزایر قناری مشغول بازی است.

رونالدوهای جوان در جام جهانی کره جنوبی

رونالدو لوچنا

دیگر رونالدوی حاضر در جام جهانی جوانان ۲۰۱۷ هم اهل ونزوئلاست. این هافبک ۲۰ ساله با شماره پیراهن ۱۶ در میدان حاضر شده و عضو تیم اف سی زامورا در کشور ونزوئلاست. وی از بازیکنان آینده دار فوتبال ونزوئلا به حساب می آید و بسیار امیدوار است تا پس از رقابت های جام جهانی جوانان در کره جنوبی بتواند فوتبال خود را در تیم های اروپایی دنبال کند. وی در پست هافبک نفوذی بازی می کند و طراح اصلی حملات تیم جوانان ونزوئلا شناخته می شود.

رونالدو چاکون

مهاجم ۱۹ ساله، بازیکن شماره ۱۱ تیم ونزوئلا سومین رونالدو این تیم و پنجمین رونالدوی جام جهانی جوانان کره جنوبی است. این بازیکن که در یک بازی برای تیم کشورش به میدان رفته، برخلاف سایر بازیکنان همنامش در این جام، تا کنون نه گلی به ثمر رسانده و نه پاس گل داده است. وی رونالدوی برزیلی را الگوی بازی خود انتخاب کرده و در مورد این مهاجم اسطوره ای طلایی پوشان برزیل می گوید: دوران بازی رونالدو به سن من نمی خورد و از این رو بازی های او را به صورت زنده ندیدم؛ اما فیلم بازی های او را که تماشا می کنم می بینم که چطور به راحتی بازیکنان پیش روی خود را جا گذاشته و از مدافعان عبور می کند. من هم سعی می کنم که حرکات و بازی او را الگوی خود قرار دهم و مهارت هایی را از او یاد بگیرم. بازی با توپ رونالدو باعث حیرت همه می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج