۵۳۸۴۴۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

متاثر از برگزیت؛

کاهش قابل ‌ملاحظه نرخ مهاجرت به انگلیس

آمارهای جدید منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی انگلیس در روز پنجشنبه حاکی از کاهش قابل‌ملاحظه نرخ مهاجرت به این کشور، در سال گذشته ۲۰۱۶میلادی و متاثر از برگزیت است.

ایرنا: آمارهای جدید منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی انگلیس در روز پنجشنبه حاکی از کاهش قابل‌ملاحظه نرخ مهاجرت به این کشور، در سال گذشته ۲۰۱۶میلادی و متاثر از برگزیت است.

براساس آمار منتشرشده از سوی دفتر آمار ملی انگلیس (او ان اس)، نرخ خالص مهاجرت به این کشور در سال گذشته 2016 میلادی، 248 هزار و 273هزار نفر بوده است که این رقم در قیاس با سال قبل از آن، 84 هزار تن کاهش نشان می‌دهد.

نرخ خالص مهاجرت عددی است، که از حاصل تفریق شمار کل مهاجرت به یک کشور و مهاجرت به خارج از آن کشور به دست می‌آید.

براساس گزارش دفتر آمار ملی انگلیس، در سال گذشته میلادی 2016 میلادی، کل افرادی که به این کشور مهاجرت کرده اند، 588 هزار نفر و شمار افرادی که از انگلیس خارج‌ شده‌اند، بالغ‌بر 339 هزار نفر بوده‌اند.

این آمار مؤید آن است که در سال گذشته میلادی از کل تعداد افرادی که وارد انگلیس شده‌اند، ۲۶۴ هزار نفر از کشورهای غیراروپایی، ۲۵۰ هزار نفر شهروندان عضو اتحادیه اروپا و ۷۴ هزار نفر شهروندان بریتانیایی بوده‌اند.

کاهش آمار نرخ مهاجرت به انگلیس در حالی صورت می‌گیرد که این کشور در 23 ژوئن سال گذشته میلادی شاهد برگزاری همه‌پرسی خروج از اتحادیه اروپا بود که منجر به رأی شوک‌آور انگلیسی‌ها به برگزیت شد.

اگرچه نرخ مهاجرت به انگلیس در سال گذشته میلادی به پائین ترین حد ظرف سه سال رسیده است، اما با هدف اعلام‌ شده از سوی دولت محافظه‌کار انگلیس که زیر ۱۰۰ هزار نفر هست، همچنان فاصله زیادی دارد.

دولت محافظه‌کار دیوید کامرون نخست‌وزیر سابق انگلیس، پس از در دست گرفتن قدرت در سال 2010 میلادی وعده داده بود که نرخ مهاجرت را به این کشور به زیر 100 هزار نفر می‌رساند.
'ترزا می' نخست‌وزیر و رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس اخیرا اعلام کرد که به دنبال رساندن نرخ مهاجرت به در حدود ' ده‌ها هزار نفر' است.

یکی از خواسته های اصلی حامیان برگزیت کاهش نرخ مهاجرت و لغو تردد آزاد نیروی کار اروپایی از سوی دولت انگلیس است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج