۵۳۷۹۷۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ماجرای دیدار شفق با معاون باشگاه تراکتور

معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار خود با ناصر شفق که ادعای مالکیت باشگاه را کرده، توضیحاتی را ارائه کرد.

ورزش سه: معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار خود با ناصر شفق که ادعای مالکیت باشگاه را کرده، توضیحاتی را ارائه کرد.

در یکی، دو روز گذشته ناصر شفق مدیرعامل سابق باشگاه تراکتورسازی ادعایی درباره مالکیت این باشگاه داشته و اعلام کرده اسنادی دارد که ثابت می‌کند باشگاه تراکتور متعلق به اوست. شفق پس از دیدار با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در این خصوص با کاظم شهریاری، معاون فرهنگی باشگاه تراکتورسازی نیز ملاقات کرد.

شهریاری در این باره گفت: «چند روز پیش ناصر شفق پیش من آمد و مستنداتی را به همراه داشت که به بنده نشان دادند. همچنین بابک سلمانی که در زمان فعالیتش به عنوان مشاور حقوقی باشگاه ماجرای محرومیت فیفا اتفاق افتاد در کنار شفق حضور داشت. من البته به شفق گفتم که سلمانی دیگر عزل شده و در باشگاه مسئولیتی ندارند که او از این موضوع بی اطلاع بود. البته سلمانی دو بار با من تماس گرفت و حتی گفت می‌خواهم نظر شما را در مورد انتخاب مدیرعامل جدید بپرسیم. من به او گفتم لطفا دیگر با من تماس نگیرید و اصلا صحبتی با هم در این خصوص نداریم.»
وی افزود: «در خصوص موضوع مالکیت به ناصر شفق گفتم مطرح کردن این مسائل در رسانه‌ها قطعا به باشگاه پرطرفدار و محبوب تراکتورسازی آسیب می‌زند‌ و آرامش را از تیم می‌گیرد و هیچ نتیجه دیگری ندارد. نباید برای تیمی که هواداران پرشماری در سراسر کشور دارد بحران و حاشیه ایجاد کنیم. به او گفتم شما اگر مستنداتی دارید به رییس محترم هیات مدیره سردار کریمیان ارایه بدهید همانطور که خود کریمیان هم در مصاحبه‌اش گفته اگر ادعایی وجود دارد باید ثابت شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج