جاباما
۵۳۷۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

عرضه‌ Red Dead Redemption ۲ به عقب افتاد

همانطور که خودمان هم انتظار داشته‌ایم، شرکت بازی‌سازی «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) خبر از تاخیر در عرضه‌ی Red Dead Redemption ۲ داده است. طبق خبری که راک‌استار دیشب اعلام کرد، تاریخ عرضه‌ی Red Dead Redemption ۲ به بهار سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شده است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: همانطور که خودمان هم انتظار داشته‌ایم، شرکت بازی‌سازی «راک‌استار گیمز» (Rockstar Games) خبر از تاخیر در عرضه‌ی Red Dead Redemption ۲ داده است. طبق خبری که راک‌استار دیشب اعلام کرد، تاریخ عرضه‌ی Red Dead Redemption ۲ به بهار سال ۲۰۱۸ میلادی موکول شده است.
عرضه‌ Red Dead Redemption 2 به عقب افتاد

تنها تریلری که از بازی منتشر شده بود، تاریخ عرضه‌ی بازی را بهار سال جاری اعلام می‌کرد. با این حال،‌ ظاهرا راک‌استار نیاز به زمان بیشتری برای ساخت بازی دارد.

راک‌استار گیمز طی پیغامی درباره‌ی دلیل تاخیر بازی گفته است: «این حماسه‌ی وسترن که در قلب امریکای وسیع و خشن اتفاق می‌افتد، اولین بازی راک‌استار خوهد بود که از پایه برای نسل فعلی کنسول‌ها ساخته شده. به همین دلیل زمان بیشتری برای تضمین ارایه‌ی بهترین کیفیت، نیاز داریم.

از ناراحتی که خبر این تاخیر به وجود می‌آورد، بسیار متاسف هستیم، ولی معتقدیم بازی باید زمانی عرضه شود که آماده است. از اینکه می‌توانیم در تابستان امسال، اطلاعات بیشتری از بازی در اختیارتان بگذاریم، بسیار هیجان‌زده هستیم. تا آن زمان، از این تصویر جدید Red Dead Redemption ۲ لذت ببرید.»

می‌توانید تصاویر تازه‌ای که از بازی منتشر شده است را در پایین بینید. Red Dead Redemption ۲ قرار است روی دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شود.
عرضه‌ Red Dead Redemption 2 به عقب افتاد
عرضه‌ Red Dead Redemption 2 به عقب افتاد
عرضه‌ Red Dead Redemption 2 به عقب افتاد
عرضه‌ Red Dead Redemption 2 به عقب افتاد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توروخدا برای بابام دعا کنین تو این شبای عزیز که از بند ازاد شه...بابام هیچکسو نداره داغ پدرومادرو برادر جوون دیده دلشکستست.براش دعا کنین التماس میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج