۵۳۶۹۷۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

«رئیسی» رفقای دلسوزی نداشت، تجدید نظر کند

ابراهيم رئيسي بايد سريعاً به طرد مشاوريني كه او را در كنار اميرحسين مقصودلو (تتلو) نشاندند اقدام نموده و پس از آن در تداوم دوستي با كساني كه او را وارد آوردگاه انتخابات كردند تامل و تجديد نظر جدي نمايد چرا كه ممانعت از ضرر در هر جا و هر مرحله اي ، منفعت است.

صمد شفیعی مقدم در خبرآنلاین نوشت: حضور در انتخابات گاهی حتی اگر منجر به شکست شود به معنای گردآوری سرمایه ای سیاسی و اجتماعی برای کاندیدای ناکام است تا با تکیه بر آراء به دست آمده، سیاست ورزی خود را در سایر عرصه ها پی گیری نماید.

اما سيدابراهيم رئيسي از اين قضيه مستثناست. او كه توليت آستان قدس رضوي را بر عهده دارد هم در فتح رياست جمهوري ايران شكست خورد و هم در دستيابي به آينده اي كه تني چند از علما از درخشان بودن آن خبر داده بودند باز ماند. زيرا اولاً عدم تمايل اكثريت ملت ايران به رياست او بر دولت مانع مهمي براي آن آينده درخشان سياسي محسوب مي شود و هم اينكه استفاده اش از خواننده اي كه تصاوير نامتعارفش در فضاي مجازي دست به دست مي شد بي شك خدشه اي بر زي روحانيت و شان او در توليت آستان قدس حضرت رضا (ع) وارد آورد. از همين رو ابراهيم رئيسي بايد سريعاً به طرد مشاوريني كه او را در كنار اميرحسين مقصودلو (تتلو) نشاندند اقدام نموده و پس از آن در تداوم دوستي با كساني كه او را وارد آوردگاه انتخابات كردند تامل و تجديد نظر جدي نمايد چرا كه ممانعت از ضرر در هر جا و هر مرحله اي ، منفعت است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      کاملا موافقم ...متاسفانه دلیل مهم شکست اقای رییسی در انتخابات بخاطر مشورت های غلطی بود که از طریق مشاورهاش ب ایشون دیکته می شد و او نیز ب هیچ استقلال فکری انها را انجام و اجرا می کرد نمونه ش دیدار با تتلو...؟!!

    • بی نام

      اخر مشاورش همان یار های احمدنژاد بودن که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج