جاباما
۵۳۶۴۰۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بازداشت ۳۰ نفر به اتهام اخلال در انتخابات

جت الاسلام مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری ۳۰ نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای خبر داد.

خبرگزاری میزان: حجت الاسلام مصطفوی نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان از دستگیری ۳۰ نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای خبر داد.

حجت الاسلام علی مصطفوی نیا از مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و گفت: مشارکت گسترده و پرشور مردم در حوزه های رأی‌گیری و تشکیل صف‌های طولانی برای مشارکت در سرنوشت کشور، نشان از وفاداری مردم به نظام انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به ثبت ۱۹۴ مورد تخلف انتخاباتی اظهار کرد: اولویت ما در رسیدگی به تخلفات پیشگیری از بروز جرائم بوده که این مهم توسط ستادهای پیشگیری از جرائم انتخاباتی پیگیری و به متخلفین تذکرات لازم داده شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گیلان در پایان خاطرنشان کرد: ۳۰ نفر به اتهام اخلال در امر انتخابات و خرید و فروش رای دستگیر شدند، همچنین پیش از این در جریان برگزاری انتخابات برای تعدادی از مدیران دولتی اعلام جرم و برای آنها پرونده قضایی تشکیل شد که در حال رسیدگی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج