۵۳۶۱۰۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دروازه اروپا به سوی میلان گشوده شد

میلان در یک بازی حساس از هفته سی و هفتم سری آ به مصاف بولونیا رفت و با کشب هر ۳ امتیاز، سهمیه اروپایی خود را قطعی کرد.

وبسایت نود: میلان در یک بازی حساس از هفته سی و هفتم سری آ به مصاف بولونیا رفت و با کشب هر ۳ امتیاز، سهمیه اروپایی خود را قطعی کرد.

میلان برای کسب سهمیه لیگ اروپا چاره ای جز پیروزی مقابل بولونیا داشت. با توجه به شکست فیورنتینا، شاگردان وینچنتزو مونتلا با هر ۳ امتیاز این مسابقه، سهمیه خود در لیگ اروپا را قطعی می کنند. مونتلا برای گریز از روند ناکامی در ۵ بازی گذشته، به چیزی جز پیروزی نمی اندیشد.

ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر است:

میلان: جان لوئیجی دوناروما، آلسیو رومانیولی، گابریل پالتا، گوستاوو گومز، لئونل وانجونی، آندریا برتولاچی، ریکاردو مونتولیوو، ماریو پاشالیچ، جرارد دلوفئو، جانلوکا لاپادولا، کارلوس باکا

بولونیا: آنتونیو میرانته، ابراهیما امبایه، دنیله گاستالدلو، فیلیپ هلاندر، واسیلیوس توروسیدیس، گادفرد دونساح، سفیر تایدر، فدریکو دی فرانچسکو، سیمونه وردی، لادیسلاو کریچی، ماتیا کریچی، ماتیا دسترو

دروازه اروپا به سوی میلان گشوده شد

بازی بدون حضور سوسو یک آزمون دشوار برای روسونری است. مونتلا در این بازی ترجیح داد تا یورای کوچکا و لوکاس اوکامپوس را روی نیمکت قرار دهد. بازگشت ریکاردو مونتولیوو به ترکیب اصلی میلان پس از مدت ها مصدومیت، از نکات بارز این بازی بود.

میلان شروع خوبی داشته و طی ۱۵ دقیقه نخست، حاکم بر توپ و میدان است. لاپادولا در متن حرکات یاران میلان قرار دارد. دلوفئو چند بار با حرکات پا به توپ موجب آزار خط دفاعی بولونیا شد ولی مهاجمین روسونری از این توپ ها استفاده خوبی نکردند.

میلان تا دقیقه ۳۰ حاکم بر میدان بوده ولی بسیار صبورانه بازی می کند. نخستین موقعیت گل بولونیا از روی پاس قطری کریچی رقم خورد ولی ضربه خطرناک دسترو از کنار دروازه به بیرون رفت. لاپادولا نیز یک موقیت خوب دیگر را چند دقیقه بعد از دست داد. میلان در مجموع ۹ فرصت گلزنی را در نیمه اول از دست داد. در نهایت علی رغم نمایش برتر روسونری و درخشش دلوفئو، نیمه اول مسابقه با تساوی بدون گل در ورزشگاه سن سیرو به پایان رسید.

دروازه اروپا به سوی میلان گشوده شد

میلان در نیمه دوم با فشار بیشتری به حملات خود ادامه داد. فشار حملات میلان با گذشت بازی به تدریج افزایش می یابد. حرکت رومانیولی از جناح چپ و توپ ارسالی وی برای لاپادولا باعث شد تا یک فرصت خوب دیگر توسط وی در دقیقه ۶۲ از دست برود.

حضور کیسوکه هوندا جریان بازی را به سود میلان تغییر داد. مونتولیوو در دقیقه ۶۶ یک توپ ربایی عالی را انجام داد و توپ را از سیمونه وردی گرفت. پاس مونتولیوو و شوت لاپادولا تبدیل به گل شد اما داور اعلام افساید کرد.

دروازه اروپا به سوی میلان گشوده شد

ادامه فشار حملات میلان باعث شد تا سرانجام دروازه بولونیا در دقیقه ۶۹ باز شود. حرکت پا به توپ عالی و پاس خارق العاده ماتیاس فرناندز به جرارد دلوفئو رسید و وی با یک شوت دقیق دروازه روسوبلو را گشود. توفان میلان به پایان نرسید و شاگردان مونتلا تنها ۴ دقیقه بعد به گل دوم توسط کیسوکه هوندا دست یافتند.

در ادامه بازی یاران میلان در تلاش برای کنترل بازی بودند و دلوفئو نیز چند بار برای مدافعان حریف، ایجاد مزاحمت کرد.

دروازه اروپا به سوی میلان گشوده شد

پاس عالی ماتیاس فرناندز در دقایق تلف شده به لاپادولا رسید تا او گل سوم را نیز برای روسونری به ثمر برساند و در نهایت، میلان با نتیجه ۳-۰ پیروز شد. یاران مونتلا سهمیه لیگ اروپا را قطعی کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج