۵۳۵۱۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مهماندوست: این جوانان آینده تکواندو هستند

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان با اشاره به مسابقات بازیهای کشورهای اسلامی گفت: تیم ایران جوان و کم تجربه بود، ولی مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.

خبرگزاری مهر: سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان با اشاره به مسابقات بازیهای کشورهای اسلامی گفت: تیم ایران جوان و کم تجربه بود، ولی مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشت. رضا مهماندوست با بیان مطلب فوق افزود: سطح فنی مسابقات واقعا بالا بود، کشورهایی مانند ایران، ترکیه، آذربایجان، اردن، تونس، مراکش، ازبکستان و قزاقستان در مسابقات جهانی و حتی المپیک صاحب نام هستند و کار بسیار سخت بود، کمیت مسابقات پائین بود و تکواندوکار با چهار مبارزه به فینال رسیده و در صورت پیروزی مدال طلا کسب کرد، ولی به لحاظ کفیبت در سطح بالایی بود.

وی در خصوص داوری ها گفت: قضاوت داوران مانند همیشه بود و هیچ داوری غرض ورزی در قضاوت های خود نداشت. مانند همه مسابقات قبلی اشتباه داوری وجود داشت ولی قصدی در کار نبود. خیلی از بازیکنان ما هم از این بابت لطمه خوردند. قوانین تغییر کرده و در هر «شی هاپ چانگ» شاهد قضاوت متفاوتی بودیم و این کار را برای ورزشکاران و حتی خود داوران سخت کرده بود. هیچ رشته ای مانند تکواندو شاهد تغییرات مداوم نیست.

سرمربی آذربایجان در مورد نتایج این تیم هم به خبرنگار مهر گفت: ما در بخش دختران با ۴ شرکت کننده دو طلا و یک نقره کسب کردیم. در مردان هم که تیم هشت نفره ما چهار طلا، یک نقره و یک برنز بدست آورد. در مجموع نتایج بد نبود. در بخش مردان قهرمان شدیم. در بخش بانوان با مشکل تکواندوکار مواجه هستیم و در کل نتیجه خوبی بود و باید خدا را شکر کنم.

مهماندوست در خصوص تیم اعزامی ایران هم گفت: تیم ایران نتیجه خوبی کسب کرد و در اکثر اوزان به نفرات ما باختند. در کل تیم جوان و کم تجربه ای اعزام شده بود که شاهد مبارزات خوبی از سوی این جوانان با آتیه بودیم. اینها پتانسیل بالای تکواندو ایران را به نمایش گذاشتند و اگر این نفرات رها نشوند و برای آنها برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد. شاهد حضور برخی از آنها در ترکیب اصلی تیم ملی خواهیم بود.

وی در پایان در مورد پیروزی تکواندوکاران آذربایجان برابر نمایندگان ایران در اغلب اوزان هم گفت: من به این مسائل فکر نمی کنم و تمام حواسم متمرکز تیم تحت رهبری خودم است و زمانی برای پرداختن به حواشی ندارم. برنامه ما در تیم آذربایجان ارائه بهترین مبارزه برابر هر حریفی است. تکواندوکاران ایران هم یکی از رقبای ما در این میدان بودند و نفرات تیم ما بدون توجه به نام کشور رقیب فقط به پیروزی فکر می کردند چرا که در تمرینات روی آن ساعت ها کار کرده بودیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج