جاباما
۵۳۴۱۴۷
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

تلف شدن توله پلنگ هفت ماهه به علت گرسنگی

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه از تلف شدن یک توله پلنگ نر هفت ماهه براثر خونریزی داخلی و ضعف ناتوانی و گرسنگی خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه از تلف شدن یک توله پلنگ نر هفت ماهه براثر خونریزی داخلی و ضعف ناتوانی و گرسنگی خبر داد.

محمد فریدی گفت: محیط بانان منطقه ارجمند فیروزکوه طی گشت و پایش یک توله پلنگ نر هفت ماهه نیمه جان در نزدیکی رودخانه در منطقه ارجمند روستای لزو مشاهده کردند و یگان حفاظت منطقه خود را به محل رساند.


تلف شدن توله پلنگ هفت ماهه به علت گرسنگی

وی ادامه داد: طی تماس تلفنی که با سازمان محیط زیست برقرار شد دامپزشک کلینیک پردیسان با تیم خود عازم منطقه فیروزکوه شدند و خود ما نیز از دکتر دامپزشک منطقه دعوت کردیم تا به محل پیدا شدن توله پلنگ بیایند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان فیروزکوه افزود: بعداز بازرسی و معاینه دامپزشک منطقه مرگ توله پلنگ تایید شد و تیم اعزامی سازمان حفاظت محیط زیست نیز از نیمه راه برگشتند و بعد از صورت جلسه لاشه پلنگ توسط عوامل نیروی انتظامی فیروزکوه و یگان حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه، این توله پلنگ به کلینیک پردیسان انتقال یافت.

فریدی ادامه داد: درگزارش دامپزشک کلینیک پردیسان بعد از کالبد شکافی توله پلنگ نر ، عامل مرگ آن نخوردن غذا در 25 روز اعلام شده است و از آنجاییکه این توله هنوز به تنهایی قادر به پیدا کردن غذا نبوده به دلیل جدا شدن از مادر خود تلف شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابراهیمی

      سلام خیلی متاسف شدم ایکاش مسئولین فکر اساسی دراین مورد بکنند تاشاهد اینگونه موارد دیگر. نباشیم

    • بدون نام

      لابد مادرش رو هم یک از خدا بی خبر کشته!! باعث تاسفه که محیط زیست و انقراض گونه های مختلف جانوری برای دولت و مسئولان مربوطه مهم نیست!! پس این محیط بانها چه کاره ن؟ بد نیست کمی از کشورهایی مثل آمریکا الگو برداری کنید.که در مناطق حفاظت شده به حیواناتی مانند این توله پلنگ غذارسانی میکنند.

    • بدون نام

      آخه مگه قحطیه! :( خیلی متاثر شدم :(((

    • مهدی

      وای خدا چه اتفاق تلخیی.

    • بدون نام

      حتما مسعول غذا گوشتها رو به جایی به بچه پلنگ بده میبرده برای خانواده خودش .میگفته چراغی به خونه رواست به مسجد حرامه .میگین نه تحقیق کنید یعنی دگتر نبوده سرم بهش بزنن .یا لااقل آبگوشت بیگوشت میدادینش با نون .ای از خدا بیخبرها

    • بدون نام

      توله پلنگ رو ول کن
      ملت ایران دارن از گرسنگی تلف میشن.

    • فری آذرسیماب

      پس این محیط بانان چکار میکنند که توله پلنگ کمیابی بی غذا باشه مگه کاره محیط بانان پارک پردیسان حفاظت از حیوانات نیست»متأسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج