۵۳۳۲۶۹
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کارگردان «اوکجا» در آستانه جشنواره کن:

«نتفلیکس» جانشین سالن‌های سینما نمی‌شود

پونگ ژون هو که با درام سینمایی «اوکجا» (Okja) در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ حضور دارد، به مخالفت خشم‌آمیز بخشی از صنعت سینمای فرانسه در مورد راه یافتن دو محصول جدید «نتفلیکس» - از جمله فیلم خودش - به بخش مسابقه این رویداد سینمایی، واکنش نشان داد.

وب سایت آی ‌سینما: پونگ ژون هو که با درام سینمایی «اوکجا» (Okja) در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۷ حضور دارد، به مخالفت خشم‌آمیز بخشی از صنعت سینمای فرانسه در مورد راه یافتن دو محصول جدید «نتفلیکس» - از جمله فیلم خودش - به بخش مسابقه این رویداد سینمایی، واکنش نشان داد. فیلمساز سرشناس کره‌ای در اشاره به بحث و منازعه میان برگزارکنندگان کن، نتفلیکس و هیات فیلم فرانسه گفته است: «من اصولا مجادلات اخیر را جدی نمی‌گیرم.» کارگردان «برف‌شکن» تاکید کرده: «دست آخر، سالن‌های سینما و پخش‌کنندگان آنلاین و دیجیتال ناچار به همزیستی خواهند بود.»
«نتفلیکس» جانشین سالن‌های سینما نمی‌شود

به گزارش «نیشن»، پونگ که روز گذشته (۱۵ مه) به همراه تد ساراندوس مدیر بخش محتوایی نتفلیکس در نشست خبری «اوکجا» در سئول حاضر شده بود، تایید کرد «اوکجا» در سه کشور شامل کره جنوبی، ایالات متحده و بریتانیا مجوز پخش سینمایی را دریافت خواهد کرد.

طبق اعلام کیم وو تائک پخش‌کننده کره‌ای، این فیلم حادثه‌ای ترسناک از ۲۹ ژوئن امسال به صورت نامحدود و گسترده در سینماهای کره جنوبی روی پرده می‌رود. به علاوه، این فیلم ۵۰ میلیون دلاری به طور همزمان به صورت آنلاین در دسترس کاربران نتفلیکس که در ۱۹۰ کشور دنیا پراکنده‌اند، قرار خواهد گرفت. بازیگران سرشناسی همچون سئو هیون، تیلدا سویینتن، جیک جیلنهال، پل دانو و لی‌لی کالینز در «اوکجا» ایفای نقش کرده‌اند.

در ادامه نشست دیروز، ساراندوس در نهایت استیصال تلاش کرد درباره این موضوع که نتفلیکس علیه سالن‌های سینما فعالیت نمی‌کند، شفاف‌سازی کند. او توضیح داد: «واقعیت این است که من مایلم تمام فیلم‌های‌مان در سالن‌های سینما روی پرده بروند.» ساراندوس یادآور شد «اوکجا» در بعضی سینماهای منتخب امریکای شمالی و بریتانیا روی پرده خواهد رفت.

پونگ همچنین در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرد نتفلیکس به گسترش امکان تولید آثار سینمایی کمک کرده است: «برای شخص من به عنوان یک فیلمساز، میزان آزادی و اختیار خلاقانه‌ای که حین ساخت فیلم دارم به مراتب مهم‌تر از چگونگی پخش فیلم است.» او توضیح داد: «بعضی از کمپانی‌ها نمی‌خواستند روی «اوکجا» سرمایه‌گذاری کنند، چون به نظرشان هزینه‌های تهیه و تولید چنین پروژه‌ای بسیار بالا بود (۵۰ میلیون دلار). همزمان، کمپانی‌های دیگر با خط داستانی فیلم مشکل داشتند و آن را زیادی جسورانه عنوان کردند. نتفلیکس علاوه بر تامین بودجه فیلم، اختیار کامل من در خلق این اثر سینمایی را تضمین کرد.»

فیلمساز ۴۷ ساله کره‌ای در ادامه یادآور شد: «این در حالی است که بسیاری از سرمایه‌گذاران در امریکا و فرانسه حاضر به چنین کاری نیستند. در نتیجه، من شخصا هیچ مانعی برای همکاری با نتفلیکس نمی‌بینیم.»

هفتادمین جشنواره فیلم کن ازامروز (۱۷ مه) افتتاح می‌شود تا ۲۸ مه ادامه دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج