۵۳۳۰۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

منشا از توره بهتر است

محمد خانی: من و پیوس، چیز دیگری بودیم

ناصر محمد خانی از قطر برگشته است ودر کنار ۲ فرزند پسرش در شهرری اقامت دارد .از توان وزرنگی پسرش در حرفه وکسب وکارش خوشحال است وادعادارد پسرش از خودش زرنگ تر است!

ورزش سه: ناصر محمد خانی از قطر برگشته است ودر کنار ۲ فرزند پسرش در شهرری اقامت دارد .از توان وزرنگی پسرش در حرفه وکسب وکارش خوشحال است وادعادارد پسرش از خودش زرنگ تر است!

زندگی یک ستاره تاریخ ساز در فوتبال ایران، تحت تاثیر آن ماجرای جنایی قرار گرفت وسالها طول کشید تا ستاره سابق فوتبال ما از عوارض آن ماجرای تلخ خارج شود .با ناصر محمد خانی اینگونه به گفتگو نشسته ایم .
پیش بینی من درست در آمد

پرسپولیس لایق قهرمانی بود وقهرمان شد از قهرمانی تیمم خیلی خوشحال بودم، دوست داشتم وقتی بازیکنان جام را بالای سر بردند من هم در جمع آنها حضور داشته باشم وبا آنها جشن قهرمانی به پا کنم ، من اول فصل وقتی مهدی طارمی با روحیه بسیار آسیب دیده از ترکیه آمد گفتم نگران نیمکت نشینی نباشد وامسال سال بهتری خواهد داشت ودیدید که چنین شد .با خودتان مصاحبه کردم،بروید جستجو کنید وببینید ...
ما سالی ۱۷ بازی میکردیم

ناصر محمد خانی درباره نزدیک شدن تعداد گلهای طارمی به او گفت: البته مهدی عزیز من ومحبوب من است اما بازیکنان حالا در لیگ وحذفی وآسیا سالی نزدیک 50 بازی دارند اما ما در مسابقات تهران بین 10 تا 17بازی داشتیم ودر جام حذفی اگر تا ته ماجرا هم میرفتیم بازیهایمان از 10 رد نمیشد ....من سال 60 با زدن 11 گل در 13 بازی آقای گل شدم وسال 62 در 17 بازی 16 تا زدم وباز آقای گل شدم .سال 63 در 6 بازی 8 گل زدم،یادم می آید برابر دریانوردان 4 گل زدم و4-0 بردیم ویک پنالتیم هم به دیرک خورد . بله اگر من 59 گل زده ام به این دلیل است که سرجمع برای پرسپولیس 50 تا بازی کردم ورفتم قطر 4 سال هم آنجا بودم،اگر من آن 4سال را مانده بودم بالای 100 گل برای پرسپولیس میزدم .
منشا از توره بهتر است

درباره جذب مهاجم خارجی، ناصر محمد خانی منشا را بعد از مهاجمان پرسپولیس بهترین مهاجم لیگ دانسته ومی گوید منشا بهترین مهاجم آفریقایی در تاریخ لیگ ماست ومن او را از ابراهیم توره هم بسیار بهتر میدانم ،البته اگر از توره اسم میبرم به این دلیل است که توره را بهترین مهاجم آفریقایی وبالاتر از اولروم وسایرین می دانند واعتقاد دارم منشا بهترین بازیکن خارجی شاغل در کشور ما میشود .
من وپیوس چیز دیگری بودیم...

در تاریخ فوتبال ما زوج ماهجم خوب زیاد داشته ایم، امروز مهدی طارمی ووحید امیری در پرسپولیس عالی کار میکنند وبرای تیم ملی هم ای کاش به جای استفاده از یک مهاجم،طارمی وآزمون با هم در خط حمله بازی میکردند وطارمی به جای هافبک کنار در نوک حمله بازی میکرد .

در تاریخ فوتبال ما کلانی وایرانپاک خیلی خوب بودند وبعد از آنها در بین تیم های قبل از دوران من حسن روشن وغفور جهانی هم عالی بودند .در زمان ما زوج من وفرشاد بسیار زوج خوبی بود وبه علت هوش فرشاد من بازی با او را دوست داشتم، بعد از دوران ما هم به نظرم زوج دایی وخداداد هم بهترین زوج بعد از انقلاب بوده هر چند من وفرشاد چیز دیگری بودیم!
در بازی رفت نیازی به کمال نداریم

کمال مصدوم شده اما نگرانی ندارد، چه اتفاقی افتاده است؟ مگر ما در تهران نیاز به هافبک دفاعی داریم؟ همین حالا بازیکنی مثل مسلمان هم میتواند از عقب تر بازیسازی کند وهم از سایر بازیکنان برای پوشاندن جای خالی کمال میتوان کمک گرفت، به هر حال در بازی رفت باید با طراوت باشیم وبا فوتبالی هجومی برنده شویم ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج