۵۳۲۹۶۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عباسی: آجورلو تراکتور را نابود کرد

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با انتقاد شدید از مدیرعامل این باشگاه، گفت: آقای آجورلو مرتکب خلاف شده و اگر قرار است ما بمانیم، در انتخاب مدیرعامل تجدیدنظر می‌کنیم.

خبرگزاری مهر: سعید عباسی به وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پرداخت و تأکید کرد که اگر قرار است این هیأت مدیره به کار خودش ادامه بدهد، باید در انتخاب مدیرعامل جدید تجدیدنظر کند.

عباسی همچنین تأکید کرد که مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه در هیچ یک از مباحث باشگاه پاسخگوی هیأت مدیره نبوده و به همین خاطر هرگونه قرارداد جدیدی در این باشگاه بسته شود، قانونی نیست. مشروح گفتگوی عباسی با خبرنگار مهر در ذیل می‌آید:

اجازه نمی دهیم آجورلو علی الراس تصمیم بگیرد

اگر امسال هم بخواهند با همین روش و علی‌الرأس اقدامات خود را انجام بدهند، اجازه نمی‌دهیم مگر اینکه وضعیت ما را مشخص کنند. این مدیرعامل نیست که در باشگاه تصمیم می‌گیرد، بلکه اعضای هیأت مدیره تصمیم‌گیر اصلی هستند.

تراکتورسازی را با سوء مدیریتش نابود کرد

اگر قرار باشد ما در باشگاه بمانیم، با ادامه کار آجورلو مخالف هستیم. ایشان با سوء مدیریت خود، تراکتورسازی را نابود کرده است و اصلاً در باشگاه حضور ندارد. معضل اصلی این است که کسانی در باشگاه گذاشته که حتی دست چپ و راست خود را هم نمی‌شناسند. اگر تراکتور بزرگ بخواهد با همین روش اداره شود، این ظلم بزرگ به مردم است.

در انتخاب مدیرعامل تجدیدنظر می کنیم

ما باید این را بگوییم تا مردم هم بدانند. تا الان با استعفایمان موافقت نشده تا تکلیفمان را بدانیم. اگر قرار باشد ما در تراکتورسازی بمانیم، قطعاً در انتخاب مدیرعامل جدید تجدیدنظر می‌شود و مدیری بومی و یا فردی را می‌آوریم که کار مدیریت کرده باشد.

مسائل مالی باشگاه شفاف نیست

مسائل مالی باشگاه مشخص و شفاف نیست که این هم یکی از مشکلات است. ما به عنوان هیأت مدیره باید پاسخگو باشیم ولی متأسفانه در جریان هیچ یک از مسائل باشگاه نیستیم.

آجورلو برای فروش تراکتورسازی آمد نه تصدی گری

در بحث بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه هم که وامصیبتا داریم. آقای آجورلو برای فروش باشگاه آمده بود، نه تصدی‌گری. اگر قرار بود کار به همین شکل ادامه پیدا کند، ما که بهتر در باشگاه درآمدزایی می‌کردیم. بحث من هم فقط آجورلو نیست. اینکه ما چهار نفر را در تبریز ببینیم که یک تیم پشتیبان برای خودمان جمع کنیم، درست نیست.

نتایج تیم افتضاح بود

نتیجه تیم هم که امسال افتضاح بود نه در جام حذفی به قهرمانی رسیدیم و نه در لیگ برتر؛ در حالی که در ابتدای فصل مدام می‌گفتند قهرمان می‌شویم؛ هر مدیر باید پاسخگوی عملکردش باشد در حالی که ایشان تا الان پاسخگو نبوده است.

از خرداد سال گذشته جلسه نداشته ایم

تغییر و تحولات باشگاه کاملاً باید با نظر هیأت مدیره باشد، چرا که اعضای هیأت مدیره خودشان هم باید نسبت به مسائل باشگاه پاسخگو باشند. این در حالی است که ما نه در جریان انتخاب سرمربی تیم هستیم و نه هیچ چیز دیگر. از تاریخ سیزدهم خرداد ۹۵ به این طرف در جریان هیچ مسئله‌ای نیستیم که آقای آجورلو بخواهد به ما بگوید. اطلاعات ما مسائلی است که از این طرف و آن طرف می‌شنویم.

اگر یکسری معذوریتها نبود طور دیگری عمل می کردیم

عملکرد آقای آجورلو مشخص است، اگر یکسری معذوریت‌ها نبود، طور دیگری عمل می‌کردیم. هشدار می‌دهم که ایشان از بعضی روابط موجود در باشگاه و متولیان سوءاستفاده نکند. اگر مجمع در بعضی مواقع کوتاه می‌آید، به این خاطر است که کار درست انجام شود وگرنه بی‌دست و پا و بی‌زبان نیستند. اگر ما هم کنار کشیدیم، به این خاطر بود که نظارتی روی کار صورت بگیرد.

هر قراردادی بسته شود از نظر ما منتفی است

امسال که هنوز لیگ برتر شروع نشده است و ما باید حرف‌هایمان را بزنیم. از همین جا می‌گویم هر قراردادی بسته شود، بدون مجوز هیأت مدیره چه بازیکن و چه سرمربی، منشأ حقوقی ندارد و از نظر ما منتفی است.

هواداران تراکتورسازی ۴ نفر دور شما نیستند

سال قبل آقایان تیم بسته‌اند و ما هم چیزی نگفتیم ولی نتیجه‌اش را آخر فصل همه دیدند. هوادار تراکتورسازی آن چهار نفری نیستند که دور خودتان جمع کرده‌اید. هواداران متعلق به یک گروه خاص نیستند. ما نباید این مسائل را بازیچه دست خودمان قرار دهیم و از این طریق کاسبی کنیم.

به مدیرعامل اختیاری نداده ایم

قانون تجارت می‌گوید تا چیزی به تصویب هیأت مدیره نرسد، قانونی نیست. بر همین اساس می‌گویم قراردادهای جدید از نظر هیأت مدیره اعتبار ندارد. فقط در یک صورت مدیرعامل می‌تواند این کار را انجام بدهد که اختیار خاص داشته باشد، ولی هیأت مدیره این اختیار را به مدیرعامل نداده است.

باید هیات مدیره را در جریان بگذارد

مدیرعامل موظف است لحظه به لحظه عملکرد مالی خود را ارائه کند و هیأت مدیره را در جریان قرار بدهد. وقتی خود من مدیرعامل باشگاه بودم و آقای آجورلو هم در هیأت مدیره حضور داشت، تمام این مسائل را مکتوب در اختیار هیأت مدیره می‌گذاشتم. الان در هیأت مدیره جلسه‌ای نداشته‌ایم، ولی بنده باید به عنوان عضو رسمی باشگاه جوابگو باشم.

مصوبه جدید صادر نشود، مصوبات قبل پابرجاست

افراد حقوقی که دور آقای آجورلو جمع شده‌اند، مصوبات هیأت مدیره را به ایشان یادآوری کنند تا اگر غافل است، در جریان آن قرار بگیرد. مثلاً اگر مصوبه جدیدی از هیأت مدیره صادر نشود، مصوبات قبل به جای خود پابرجا است. ما هم هیچ مصوبه جدیدی در هیأت مدیره نداشته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه خلاف کرده است

باید تکلیف تراکتورسازی معلوم شود. قرار بود آجورلو تراکتورسازی را بفروشد نه اینکه تصدی‌گری کند. یکی از مواردی که ایشان خلاف کرده، همین است که باید تیم را می‌فروخت؛ نه اینکه بخواهد تیم را بگرداند و سرمربی و بازیکن بگیرد؛ این جزو مصوبات ستاد کل نیروهای مسلح بود. ایشان خلاف کرده و باید پاسخگو باشد.

باید هزینه جبران اشتباهش را بدهد

به آقای آجورلو اعلام شده با هیأت مدیره کارها را پیش ببرد ولی ایشان از این کار سر باز زده است، یکبار دیگر ایشان را خواستند و گفتند باید با هیأت مدیره همراه باشد ولی باز هم او از این کار خودداری کرد. کسی که تیمی را می‌گیرد، اگر خلافی انجام دهد باید هزینه جبران آن را هم پرداخت کند؛ نه اینکه دوباره یکسری آدم بار باشگاه کند که بروند و از تراکتورسازی شکایت کنند و پرونده‌های جدید برای ما باز کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج