جاباما
۵۳۲۰۱۲
۵ نظر
۵۰۰۵
۵ نظر
۵۰۰۵
پ

وزارت بهداشت: آماده‌ایم مناظره کنیم

در پی دعوت سخنگوی وزارت بهداشت از آقایان؛ دکتر مرندی و دکتر سیمفروش از اعضای ستاد سلامت ابراهیم ‌رئیسی برای برگزاری مناظره تخصصی در باره طرح تحول سلامت و اعلام آمادگی آن ستاد، وزارت بهداشت اعلام کرد؛ مدیران این وزارتخانه از همین لحظه آماده مناظره تخصصی هستند.

خبرآنلاین: در پی دعوت سخنگوی وزارت بهداشت از آقایان؛ دکتر مرندی و دکتر سیمفروش از اعضای ستاد سلامت ابراهیم ‌رئیسی برای برگزاری مناظره تخصصی در باره طرح تحول سلامت و اعلام آمادگی آن ستاد، وزارت بهداشت اعلام کرد؛ مدیران این وزارتخانه از همین لحظه آماده مناظره تخصصی هستند.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران و کارشناسان این‌ وزارتخانه از همین لحظه آماده مناظره تخصصی با دکتر سیمفروش و دکتر مرندی دردانشگاه محل خدمت این دو منتقد، یعنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، بدون هیچ پیش شرطی هستند.‌

مدیران این وزارتخانه از انجام مناظره برای روشن ‌شدن ابهامات استقبال می کنند، چرا که معتقد هستند، مردم عزیز ما ثمرات طرح تحول سلامت را تجربه کرده اند و دستاوردهای این طرح بزرگ روشن است و می دانند دولت یازدهم تنها دولتی است که برای اولین بار سلامت مردم را در اولویت قرار داد. اگر آقایان ابهامی دارند، مدیران و کارشناسان ما برای برطرف کردن ابهامات بدون هیچ پیش شرطی آماده مناظره هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد سلطان

      دکتر هاشمی مردم سالارترین مرد تاریخ بهداشت وسلامت! درود بر غیرت وشرفت وخدا بیامرزه مدر ومادرت را برای تربیت همچین شخص صالح ومومن واقعی! کاری کردی که مردم مجبور نیستند برای درمان خویشاوندانشان خانه هایشان را بفروشند! خودم یکی از آنها هستم عمل جراحی 60میلیونی که پزشکم گفته بود با بیمه سلامت با 4میلیون تمام شد ودر سلامت کامل هستم!

    • بدون نام

      والله اقایان ار طرح تحول سلامت صحبت میکنن وان را موفق می‌دانند ولی منکه به بیمارستانهای دولتی رفتم هیچ تغیری ندیدم بلکه بدتر هم شده بود

    • آرش

      شما همین که دستمزد پزشکا رو چندبرابر کردی که جلو زیرمیزی گرفتنشون رو بگیری که فایده‌ای هم نداشت و هروقت صحبت از قصور پزشکی شد مثل پرونده مرحوم کیارستمی و ماجرای بخیه صورت کودک اصفهانی و جاموندن قیچی تو سینه خانمی که جراحی قلب شده بود و... تکذیب کردی و به پزشکای عمومی که برن مناطق محروم از پول بیت‌المال حقوق ۱۵ میلیونی دادی و سهمیه قبولی پزشکی و دندانپزشکی و داروسازی که ۶۵ درصد قبولی‌ها دختران بودن رو ۵۰ درصد کردی و باعث شدی که ۱۵ درصد قبولی‌ها که دختر بودن حقشون ضایع بشه به این بهانه که در آینده پزشک مرد کم میاریم خود گویای همه عملکرد شما هست

    • رضا

      خسته نباشید اقای دکتر هاشمی طرح تحول همه را متحول کرد بجز رشته علوم ازمایشگاهی

    • بدون نام

      هاشمی برای سروسامان دادن به وزارت تحت تکفل خودش نیز یک تکانی بدهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج